معرفی متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا سرانجام شهریور به بانک ها، 330 هزارنفر، واجد شرایط دریافت وام

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران : معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام این مطلب که 440 هزارنفر برای دریافت وام ودیعه مسکن درخواست کردند که از این تعداد 330 هزارنفر واجدشرایط شناخته شدند از پرداخت این وام به 300 متقاضی اطلاع داد.

معرفی متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا سرانجام شهریور به بانک ها، 330 هزارنفر، واجد شرایط دریافت وام

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، محمود محمودزاده، آخرین شرایط ارایه و ورداخت یاری ودیعه مسکن به افراد واجد شرایط را شرح داد.

معاون مسکن و ساختمان گفت: از حدود 410 هزارنفری که مدارک خود را بارگذاری کردند 330 هزارنفر واجدشرایط شناخته شدند که از میان واجدان شرایط 54 هزار نفر به بانکها معرفی شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار، 1300 پرونده در بانک ها تشکیل شده و 300 واحد وام نیز به متقاضیان واجدشرایط پرداخت شده است.

محمودزاده توضیح داد: تا انتها شهریور تمامی متقاضیان جهت دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها معرفی می شوند.

وی شرح داد: یکی از شروط اصلی سرعت دادن به پرداخت ودیعه اجاره مسکن این است که متقاضیان هرچه زودتر مدارک موردنیاز را در سامانه tem.mrud.ir بارگذاری نمایند تا امکان پالایش و معرفی آنها فراهم گردد.

لازم به ذکر است، ستاد ملی کرونا به منظور حمایت از مستاجرانی که در بحران کرونا، زندگی آنها با بحران روبرو شده اقدام به حمایت از مستاجران نموده است. رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران 50 میلیون تومان، برای سایرکلانشهرها 30 میلیون تومان و برای شهرهای کوچک 15 میلیون تومان است. متقاضیان باید بعد از یکسال اصل ودیعه را به بانک بازگرداند و درعین حال سود این تسهیلات 13 درصد معین شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1152

به "معرفی متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا سرانجام شهریور به بانک ها، 330 هزارنفر، واجد شرایط دریافت وام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا سرانجام شهریور به بانک ها، 330 هزارنفر، واجد شرایط دریافت وام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید