مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد

به گزارش سیلور 7، بنابراین , مسافرانی که به تایلند می آیند به تایلند توصیه می کنند که هیچ گونه سیگار الکترونیکی با آن ها حمل نکنند , و یا هیچ یک از اقلام یا تجهیزات مربوط به سیگار الکترونیکی ; مانند , مایع مورد استفاده در دستگاه .

مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد

سیگار کشیدن سیگارهای معمولی , یک منبع درآمد قابل توجه برای دولت تایلند , در تایلند مجاز است . با این حال , واردات بیش از 200 سیگار به ازای هر نفر به تایلند غیرقانونی است . اگر در گمرک گرفتار شود , ممکن است جریمه شود و سیگار توقیف شود .

تناقض تمام این ها این است که فروشندگان در بازارهای بازار تایلند - در غرفه های بازار و اینترنت - هنوز هم سیگار الکترونیکی و تجهیزات vaping می فروشند . احتمالا , پلیس محلی یا آگاه بوده و یا با فروشندگان قرارداد امضا نکرده است .

بازدیدکنندگان همچنین باید توجه داشته باشند که ممنوعیت سیگار به تازگی در تعدادی از سواحل تایلند اعلام شده است . این برای یک دوره آزمایشی است و در تمام سواحل تایلند اعمال نمی شود , اما اگر این محاکمه موفقیت آمیز فرض شود ممکن است این ممنوعیت تمدید شود . نشانه ها در زبان های مختلف بر روی سواحلی هستند که در آن ممنوعیت سیگار در حال اجرا است و مناطق برای کشیدن سیگار به منظور تعیین سواحل Thailands به کار گرفته شده اند .

منبع مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1905

به "مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید