منصوری: باید شکیبا باشیم تا روند رو به رشد تیم ملی جودو را در جاکارتا ببینیم

به گزارش سیلور 7، سرمربی تیم ملی جودو گفت: در حال حاضر کمتر از سه ماه به بازی های آسیایی زمان باقی مانده است و باید شکیبا باشیم تا روند رو به رشد تیم ملی را در اندونزی ببینیم.

منصوری: باید شکیبا باشیم تا روند رو به رشد تیم ملی جودو را در جاکارتا ببینیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

محمد منصوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد تیم ملی جودو در مسابقات گرندپری چین گفت: گرندپری چین مسابقات سطح بالایی بود و ما نیز با 4 ورزشکار در این رویداد شرکت نموده بودیم. علیرضا خجسته بعد از رجحان مقابل حریف کانادایی در وقت طلایی مغلوب سید 3 مسابقات از قزاقستان شد که در این مسابقات نیز به مدال برنز دست یافت.

وی توضیح داد: محمد محمدی بریمانلو نیز باتوجه به اینکه پدر خود را از دست داده بود و از ناحیه زانو نیز دچار آسیب دیدگی بود، برای ترمیم مسائل روحی و روانی ما را در این مسابقات همراهی کرد. محمدی به دلیل فوت پدرش امکان درمان مصدومیتش را نداشت و در این مسابقات نیز روی پای خود فشار نیاورد و به همین دلیل مغلوب حریف پرتغالی شد. وحید نوری نیز مغلوب سید 5 این مسابقات، اسلام بوزبایف از قزاقستان شد.

سرمربی تیم ملی جودو گفت: بوزبایف طلای آسیا، طلای گرند اسلم و طلای گرندپری را در کارنامه دارد اما نوری مقابل او عملکرد خوبی داشت و با اینکه دو اخطار جلو بود، روی یک تکنیک که رد و بدل شد نتیجه را واگذار کرد. نوری در این مسابقات بهتر از گذشته کار کرد. محجوب نیز بعد از شکست حریف قزاق، مقابل نادین توشین بایار، جودوکار باتجربه مغولستانی که طلا و نقره المپیک و برنز دنیای مجارستان را دارد، مغلوب گردید. محجوب در این دیدار نیز اصلا دست و پابسته نبود و تمام کوشش خود را انجام داد.

منصوری توضیح داد: محجوب در ادامه برای کسب نشان برنز حریف قرقیزستانی را شکست داد اما مقابل رافائل سیلوا، دارنده نشان برنز المپیک و نقره دنیای مجارستان مغلوب گردید. این حریف برزیلی جودوکار بسیار سرشناسی است که در رنکینگ 5 دنیا واقع شده است اما در مقابل محجوب در آخرین لحظات به رجحان دست یافت.محجوب 8 ماه است که در وزن جدید حضور پیدا نموده است و قطعا با تجربیات خوبی که در مسابقات اخیر کسب نموده است در آینده نتایج بهتری را به دست خواهد آورد.

سرمربی تیم ملی جودو در انتها در مورد روند تیم ملی جودو خاطر نشان کرد: روند پیشرفت بازیکنان برعکش نظر بعضی دوستان بهتر شده است و در حال حاضر نیز کمتر از سه ماه به بازی های آسیایی زمان باقی مانده است و باید شکیبا باشیم تا روند رو به رشد تیم ملی را در اندونزی ببینیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 508

به "منصوری: باید شکیبا باشیم تا روند رو به رشد تیم ملی جودو را در جاکارتا ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: باید شکیبا باشیم تا روند رو به رشد تیم ملی جودو را در جاکارتا ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید