موضع گیری کرونائی پمپئو علیه ایران و چین

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز سه شنبه در سخنانی بی اشاره به انتقاد تند سناتور برجسته کشورش از دولت ترامپ بهدلیل ناتوانی در مهار ویروس کرونا با نقض منشور ملل متحد در دخالت در امور داخلی یک کشور مستقل ادعا کرد: نسبت به گزارش هایی که نشان می دهد ایران اطلاعات مربوط به ویروس کرونا را پنهان نموده نگران هستیم!

موضع گیری کرونائی پمپئو علیه ایران و چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وزیر خارجه آمریکا به سَبک همواره با حمله لفظی به چین و بی اشاره به بی کفایت خواند ترامپ توسط سناتور چاک شومر در مورد مهار این ویروس در کشورش مدعی شد: چین باید اطلاعات دقیقی را به رسانه ها درباره کرونا ارائه کند! پکن رسانه ها و متخصصان پزشکی را سانسور نموده است! اگر چین به روزنامه نگاران خود و خارجی و پرسنل پزشکی اجازه می داد آزادانه صحبت و تحقیق نمایند، مقام های چین و سایر ملل برای مقابله با چالش کروناویرس در شرایط به مراتب بهتری قرار می گرفتند!

پمپئو در مورد روسیه نیز به تکرار مواضع خصمانه این کشور پرداخت و ادعا کرد: اگر روسیه فرایند انتخابات آمریکا را هدف قرار دهد ایالات متحده به شکل مناسبی به آن پاسخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 845

به "موضع گیری کرونائی پمپئو علیه ایران و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری کرونائی پمپئو علیه ایران و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید