ناوگروه 29 ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: ناوگروه بیست و نهم آموزشی - رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پس از 48 روز دریانوردی در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.

ناوگروه 29 ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه دفاعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه بیست و نهم آموزشی رزمی نیروی دریایی ارتش صبح امروز پس از 48 روز دریانوردی در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.

ناخدایکم افشین تاشک فرمانده ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر، گفت: این ناوگروه با طی بیش از 4919 مایل دریانوردی توانسته ضمن اسکورت 52 فروند کشتی نفتکش و 48 فروند کشتی تجاری، 195 فروند یگان شناور و پروازی سایر کشورها را در آبهای آزاد رصد کند.

وی یکی از مهمترین اهداف اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش به آب های آزاد را تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در پهنه دریاها دانست و اعلام نمود: ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش به همین دلیل 2 مورد دزدی دریایی را در حین اجرای مأموریت با موفقیت خنثی کرد.

ناخدایکم تاشک با اشاره به همراهی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) با ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش، توضیح داد: در راستای ارتقاء سطح آموزش دانشجویان این دانشگاه، برنامه های متعددی از جمله عملیات ترک ناو، بقاء در دریا، یدک و تبادل اجرا شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 264

به "ناوگروه 29 ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگروه 29 ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید