نحوه برگزاری کلاس های عملی در دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد

به گزارش سیلور 7، دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای، نحوه ارائه دروس عملی و آزمایشگاهی را در سال تحصیلی جدید اعلام نمود.

نحوه برگزاری کلاس های عملی در دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای، نحوه ارائه دروس عملی و آزمایشگاهی را در سال تحصیلی 1400-1399 را اظهار داشت.

براساس این اطلاعیه، دروس عملی یا آزمایشگاهی که به هیچ عنوان قابلیت ارائه و برگزاری به شیوه مجازی را ندارند، می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت فشرده، کوتاه مدت و بدون ایجاد ازدحام درسی و در شروع نیمسال برگزار شوند.

در این اطلاعیه اعلام شده است که امکان برگزاری دروس عملی و آزمایشگاهی ناتمام مانده از ترم گذشته، با هماهنگی دانشجویان وجود دارد. دانشجویان می توانند برای حضور در دانشگاه در روز های پنجشنبه هم اعلام آمادگی نمایند.

دانشکده های مربوطه باید فهرست دانشجویان متقاضی خوابگاه را به همراه درخواست خود تا 29 شهریور به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1251

به "نحوه برگزاری کلاس های عملی در دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری کلاس های عملی در دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید