احتیاج پروژه های عمرانی خارک به اعتبارات نفت آنالیز شد

به گزارش سیلور 7، در نشستی با حضور مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران و مسئولان شرکت پایانه های نفتی ایران، احتیاج پروژه های عمرانی خارک به اعتبارات نفت آنالیز شد.

احتیاج پروژه های عمرانی خارک به اعتبارات نفت آنالیز شد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، بابک دارابی در بازدید از جزیره خارک در نشستی با حضور مسئولان شرکت پایانه های نفتی ایران، گفت: صنعت نفت همیشه نگاه ویژه ای برای یاری به محیط پیرامونی در قالب مسئولیت های اجتماعی دارد و بر اساس قوانین و مقررات و دستورعمل ها خدمات خود را به محیط پیرامون صنعت نفت انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: درباره پروژه های فعال در خارک، یاری های اقتصادی نفت با فعال شدن فعالیت پیمانکار استخر ازسوی اداره ورزش و جوانان بوشهر و پروژه انبار آذوقه توسط شهرداری خارک و همکاری درباره بلیت شناور مسافربری ادامه می یابد.

در این نشست مسئولان استانی و شهری خارک مهم ترین دغدغه های حوزه ورزش، تعمیرات و نوسازی مدارس، مسائل ایاب و ذهاب دریایی و هوایی شهروندان و پروژه های عمرانی جزیره را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1470

به "احتیاج پروژه های عمرانی خارک به اعتبارات نفت آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج پروژه های عمرانی خارک به اعتبارات نفت آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید