هشدار درباره ضربه جدی کرونا بر بودجه دولت روسیه

به گزارش سیلور 7، نخست وزیر روسیه اظهار داشت که دولت حجم زیادی از درآمدهای خود در امسال، چه در عرصه نفت و گاز و چه در سایر زمینه ها، را از دست داده و شرایط شیوع بیماری کرونا ضربه جدی به بودجه کشور وارد خواهد نمود.

هشدار درباره ضربه جدی کرونا بر بودجه دولت روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه در ملاقات با بعضی فراکسیون های دومای دولتی این کشور هشدار داد روسیه به دلیل شرایط شیوع عفونت ویروس کرونا حجم قابل توجهی از درآمدهای خود در سال 2020 را دریافت نخواهد نمود و این واقعیت ضربه جدی به بودجه کشور وارد خواهد نمود.

وی گفت: ما در حال حاضر به طور جدی درآمدهای خود چه در زمینه نفت و گاز و چه درآمدهای غیر نفتی و گازی را از دست داده ایم. و این ضربه بسیار جدی برای بودجه خواهد بود.

میشوستین بعضی اقدامات لازم برای حمایت از مشاغل مختلف در کشور را به نمایندگان مجلس یادآور شد و در عین حال اضافه کرد: این تدابیر ممکن است کافی نباشد. اوضاع به سرعت در حال تغییر است ، مسائل در حال رشد هستند و حتی ممکن است فهرست اقدامات اتخاذ شده به روز گردد و باید اندیشید که چه اقدامات موثر دیگری باید انجام گردد.

به گفته رئیس کابینه ، دولت در حال حاضر در حال جمع آوری پیشنهاداتی برای اقدامات جدید، از جمله از طرف احزاب سیاسی روسیه است و همه کوشش خود را برای حل و فصل مسائل در تأمین بودجه - منطقه ای ، محلی و فدرال انجام خواهد داد.

لازم به یادآوری است، طبق گزارش روز چهارشنبه ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه طی 24 ساعت گذشته در این کشور، 1175 مورد جدید از عفونت ویروس کرونا در 56 منطقه فدرال مشاهده شده و بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به کرونا در روسیه به 8672 مورد افزایش یافت، 5 مورد مرگ ناشی از این بیماری نیز ثبت شده و 86 نفر بهبود یافته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 963

به "هشدار درباره ضربه جدی کرونا بر بودجه دولت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره ضربه جدی کرونا بر بودجه دولت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید