واکنش یمن به بیانیه شورای امنیت درباره مارب: آزادسازی ادامه دارد ، ما تنها به خداوند امیدواریم

به گزارش سیلور 7، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به بیانیه پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل درباره توقف فوری درگیری در مأرب واکنش نشان داد.

واکنش یمن به بیانیه شورای امنیت درباره مارب: آزادسازی ادامه دارد ، ما تنها به خداوند امیدواریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد البخیتی عضو جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که عملیات نظامی در داخل و خارج یمن تا آزادسازی آخرین وجب از سرزمین ادامه خواهد داشت.

البخیتی در حساب توئیتری خود نوشت: عملیات نظامی ما در داخل و خارج تا آزادسازی آخرین وجب از سرزمین یمن، شکست محاصره زمینی، دریایی و هوایی به زور سلاح ادامه خواهد داشت چرا که ما به بیداری وجدان دنیایان امیدوار نیستیم و تنها به خداوند و قدرت خود امیدواریم.

وی افزود که کشورهای دنیا بایستی به اراده یمنی ها برای احیای حاکمیت و استقلال کشورشان خواه به طریق مسالمت آمیز یا از راه جنگ احترام بگذارند.

محمد آل جابر سفیر عربستان سعودی در یمن روز چهارشنبه(دیروز) نشستی را با نمایندگان پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، انگلیس، چین، روسیه و فرانسه) برگزار کرد.

نمایندگان پنج کشور مذکور پس از این ملاقات بیانیه مشترکی صادر و طی آن بر ضرورت دستیابی به راه حل سیاسی برای سرانجام دادن به بحران یمن تأکید نموده و خواهان توقف درگیری ها در استان مأرب واقع در مرکز یمن شدند.(جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1942

به "واکنش یمن به بیانیه شورای امنیت درباره مارب: آزادسازی ادامه دارد ، ما تنها به خداوند امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش یمن به بیانیه شورای امنیت درباره مارب: آزادسازی ادامه دارد ، ما تنها به خداوند امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید