ورود مذاکره کنندگان کره شمالی به استکهلم برای مذاکره هسته ای با آمریکا

به گزارش سیلور 7، یک خبرگزاری غربی از ورود هیئت مذاکره کننده کره شمالی به پایتخت سوئد برای مذاکرات هسته ای با مقامات آمریکایی اطلاع داد.

ورود مذاکره کنندگان کره شمالی به استکهلم برای مذاکره هسته ای با آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری انگلیسی رویترز به نقل از منابع مطلع در سوئد گزارش داد که هیئت مذاکره کننده کره شمالی به سرپرستی کیم میونگ گیل مذاکره کننده ارشد این کشور بعد از ظهر روز پنج شنبه به منظور مذاکره با هیئت آمریکایی وارد شهر استکهلم سوئد شده است.

کیم میونگ گیل صبح روز پنج شنبه به وقت پکن در مصاحبه با خبرگزاری کره ای یونهاپ در فرودگاه پکن از سفر خود و هیئت همراهش به استکلهم خبر داده و گفته بود: ما برای مذاکرات جمهوری دموکراتیک خلق کره و آمریکا در سطح کارشناسی [به سوئد] می رویم. طرف آمریکایی سیگنال جدیدی صادر نموده است و ما با انتظارات و خوش بینی زیاد درباره نتایج کار به محل مذاکرات می رویم.

در ماههای اخیر کره شمالی به رغم برگزاری دیدارهای نمایشی بین رهبر این کشور و رئیس جمهور آمریکا، در چندین مرحله اقدام به آزمایش موشک های پیشرفته نموده است. با این حال دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام نموده است که مذاکرات با کره شمالی را به دلیل انجام این آزمایش های موشکی متوقف نخواهد کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 494

به "ورود مذاکره کنندگان کره شمالی به استکهلم برای مذاکره هسته ای با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مذاکره کنندگان کره شمالی به استکهلم برای مذاکره هسته ای با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید