ویزیت بیماران از طریق پزشکان متخصص در فهرج

به گزارش سیلور 7، برای اولین بار با همت و تلاش دانشگاه علوم پزشکی بم ویزیت بیماران از طریق پزشکان متخصص در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) فهرج انجام می شود.

ویزیت بیماران از طریق پزشکان متخصص در فهرج

به گزارش خبرنگاران از کرمان، دکتر فاطمه فردوست رئیس بیمارستان فهرج با اشاره به فعالیت بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان فهرج گفت فاز اول بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان فهرج شامل اورژانس از 12 بهمن سال گذشته علیرغم تمام مسائل و محرومیت های منطقه راه اندازی شد.

فردوست افزود: کلیه مراجعین به این مرکز از خدمات عمومی بصورت تمام وقت بهره مند می گردند. وی بیان داشت با راه اندازی اورژانس تا به امروز 22000 ویزیت از طریق پزشکان این مجموعه انجام شده است.

دکتر فردوست در ادامه از جذب پزشکان برای ارائه خدمات در بیمار ستان فهرج خبر داد و گفت: با پیگیری و تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و باتوجه به محرومیت و کمبود امکانات اقامتی و رفاهی جذب پزشک متخصص برای این مجموعه انجام شد.

رئیس بیمارستان فهرج گفت: اکنون پزشکان متخصص داخلی، زنان، عمومی و اطفال طبق بر نامه با حضور در بیمارستان نسبت به ویزیت مراجعه نمایندگان اقدام می نمایند.

دکتر فردوست همچنین با اشاره به نصب دستگاه رادیولوژی در بیمارستان گفت: در خصوص واحد رادیولوژی بیمارستان، دستگاه رادیولوژی نصب شده و مجوز کار با اشعه نیز صادر شده است و نیرو های انسانی این واحد آموزش های لازم را فراگرفته اند.

رئیس بیمارستان فهرج افزود: کار بهره بر داری از واحد رادیو لوژی بیمارستان از اوایل آذرماه شروع می شود. دکتر فردوست در سرانجام خاطر نشان کرد: ما بقی نیرو های این بیمارستان نیز طبق روال اداری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و طبق قانون طرح در نیمه دوم آذر ماه شروع به کار خواهند کرد.

گفتنی است فاز اول بیمارستان علی ابن ابطالب (ع) شهرستان فهرج در بهمن ماه سال گذشته در سفر وزیر بهداشت به شرق استان راه اندازی شد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1950

به "ویزیت بیماران از طریق پزشکان متخصص در فهرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزیت بیماران از طریق پزشکان متخصص در فهرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید