پرهزینه ترین عروسی های قرن، عروسی ترامپ چقدر خرج داشت؟

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرآنلاین به نقل از کالچرتریپ، با توجه به اطلاعات به دست آمده میانه هزینه های برگزاری یک مراسم عروسی سطح بالا در انگلیس 25.000 دلار است و همین هزینه ها برای برگزاری عروسی در لندن به 38.000 دلار خواهد رسید. انگلیس در لیست پرخرج ترین کشورها در برگزاری مراسم عروسی با میانگین هزینه 14.700 دلار قرار گرفته است اما کشوری که در صدر این لیست قرار گرفته است کشور امریکا است.

پرهزینه ترین عروسی های قرن، عروسی ترامپ چقدر خرج داشت؟

5. ملانیا و دونالد ترامپ

در میان تمام عروسی هایی که تا به امروز در قشر افراد سرشناس جهان برگزار شده عروسی ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ که در سال 2005 برگزار شده است یکی از پرهزینه ترین ها بوده است به طوری که گفته می گردد هزینه برگزاری مراسم عروسی آنها 1 میلیون دلار تمام شده استو گرانترین قسمت عروسی، لباس عروس بوده است که 100.000 دلار هزینه برداشته است. دوختن این لباس 1.000 ساعت زمان برده است. اما در لیست پرهزینه ترین عروسی های تاریخ عروسی دونالد و ملانیا ترامپ در آخر لیست قرار گرفته است.

4. خوانگ شیائومینگ و آنجلابیبی

در جایگاه چهارم پرخرج ترین عروسی های جهان عروسی دو بازیگر چینی قرار گرفته است که در سال 2015 برگزار شده است. هزینه عروسی آنها 31 میلیون دلار بوده است و تنها حلقه ازدواج عروس 1.5 میلیون دلار هزینه برداشته است. تعداد مهمان های این مراسم 2.000 نفر بوده است و لباس عروس نیز یکی از منحصر به فردترین لباس های عروسی بوده است که تا به امروز دوخته شده است.

3.پرنس ویلیام و کیت میدلتون

هزینه عروسی ولیعهدانگلیس و همسرش 34 میلیون دلار تخمین زده شده است و این در حالی است که 32 میلیون دلار برای حفظ امنیت مراسم عروسی پرداخت شده است. مراسم عروسی آن ها در سال 2011 برگزار شده است و تعداد مهمان های این مراسم 1.900 نفر تخمین زده شده است.

2. براهنی ردی و رجیو ردی

در لیست پرهزینه ترین عروسی های جهان عروسی این زوج هندی با پرداخت 77 میلیون دلاردر جایگاه دوم قرار گرفته اند و پرهزینه ترین قسمت عروسی جواهرات عروس بوده است که نزدیک به 13.5 میلیون دلار هزینه برداشته است و هزینه دوخت لباس عروس نیز 2.5 میلیون دلار تخمین زده شده است. مراسم عروسی آن ها در سال 2016 برگزار شده است.

تعداد مهمان های این مراسم عروسی 50.000 نفر بوده است و 3.000 نفر نیروی امنیتی در این عروسی حاضر بوده اند که 300 نفر از آن ها از اعضاء نیروی پلیس هند بوده اند.

1.خدیجا اوژاخوا و سعید گاتسریف

این عروسی که در سال 2016 برگزار شده است با پرداخت 1 میلیارد دلار رتبه نخست پرهزینه ترین عروسی جهان را به دست آورده است. هزینه لباس عروس 1 میلیون دلار تمام شده است و برای یادبود به مهمان ها جعبه هایی با حکاکی های طلا داده می شده است. داماد این مراسم عروسی یکی از میلیاردرهای روسی است.

پر هزینه ترین قسمت های عروسی هزینه های گل آرایی، کیک و خدمات تفریحی عروسی بوده است.

منبع: زندگی روز
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1975

به "پرهزینه ترین عروسی های قرن، عروسی ترامپ چقدر خرج داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهزینه ترین عروسی های قرن، عروسی ترامپ چقدر خرج داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید