چپ دست ها استثنایی هستند؟

به گزارش سیلور 7، تهران (پانا) - طبق تحقیقی که در سال 2006 از طریق محققان دانشگاه لافایت اجرا شده است به این نتیجه رسیده اند چپ دست هایی که تحصیلات دانشگاهی دارند 10 الی 15 درصد پیروز تر از راست دست ها هستند و می توان گفت افرادی استثنایی هستند. از جمله افراد مشهور و پیروزی که چپ دست هستند می توان به لئوناردو داوینچی، بیل گیتس، ارسطو و ماری کوری اشاره کرد.

چپ دست ها استثنایی هستند؟

به گزارش بیتوته، احتمال چپ دست بودن نابغه ها زیاد است، چپ دست ها نابغه هستند بنابراین چپ دست بودن آلبرت انیشتین زیاد عجیب نیست. درست است که چپ دست ها تنها 10 درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می دهند اما می توان گفت حدود 20 درصد از جامعه تیزهوشان منسا چپ دست هستند.

می توان گفت حدود 20 درصد از جامعه تیزهوشان منسا چپ دست هستند

چپ دست ها هنرمندان ماهری هستند

در تحقیقی که در یک مجله روانشناسی آمریکایی منتشر شده است به این نتیجه رسیده اند که چپ دست ها خلاقیت بسیار بالایی دارند. آن ها می توانند راه حل های متفاوتی برای یک مشکل پیدا کنند و علاقه زیادی به زمینه های هنر، موسیقی، ورزش و تکنولوژی اطلاعات دارند.

چپ دست ها خلاقیت بسیار بالایی دارند

آن ها توانایی رئیس جمهور شدن را دارند

اوباما، بیل کلینتون و جورج بوش از رئیس جمهورهای پیروزی هستند که چپ دست هستند و تحقیقات ثابت کرده است سیاستمدارانی که چپ دست هستند در مناظرات تلویزیونی کنترل بیشتری روی بیننده دارند. حرکات دست راست با مثبت گرایی مرتبط هستند و حرکات دست چپ با منفی گرایی و از آن جا که تلویزیون تصویر را معکوس نشان می دهد چپ دست ها راست دست نشان داده می شوند.

اوباما، بیل کلینتون و جورج بوش از رئیس جمهورهایی هستند که چپ دست هستند

چپ دست ها در ورزش پیروز هستند

چپ دست ها در ورزش هایی چون تنیس، بدمینتون و بوکس بسیار پیروز هستند. ورزشکاران چپ دست هم با رقبای راست دست مسابقه می دهند هم با رقبای چپ دست بنابراین چپ دست ها همیشه آمادگی روبه رو شدن با راست دست ها را دارند اما یک ورزشکار راست دست معمولا آمادگی روبرو شدن با یک رقیب چپ دست را ندارد.

چپ دست ها در ورزش هایی چون تنیس، بدمینتون و بوکس بسیار پیروز هستند

آن ها مبارزان خوبی هستند

چپ دست ها به علت ضربه های خوبی که با دست چپ وارد می کنند معمولا در مبارزه علیه راست دست ها پیروز می شوند.

چپ دست ها در مبارزه علیه راست دست ها پیروز می شوند

بسیاری از چپ دست ها با این مشکل روبرو هستند

بسیاری از چپ دست ها با مشکل روبرو هستند

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2073

به "چپ دست ها استثنایی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چپ دست ها استثنایی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید