ژاک اودیار برای اولین بار وسترن انگلیسی می سازد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، ژاک اودیار کارگردان صاحب نام فرانسوی و برنده نخل طلای کن، در یک برنامه رادیویی فرانسوی گفت که پروژه بعدی اش یک فیلم وسترن به زبان انگلیسی و با بازی جان سی.رایلی نامزد جایزه اسکار خواهد بود. قصه این فیلم که برگرفته از رمان برادران سیسترز نوشته پاتریک دِویت نویسنده کانادایی است، در دوره ای که کوشش برای کشف طلا در کالیفرنیا به اوج خود رسیده بود اتفاق می افتد و به داستان دو برادر می پردازد که استخدام می شوند تا یک کاشف معدن را به قتل برسانند. آنها از اورگون به سانفرانسیسکو می روند به این امید که مردی را که می خواهند به قتل برسانند پیشنهاد بهتری برای شان داشته باشد.

ژاک اودیار برای اولین بار وسترن انگلیسی می سازد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

اودیار در این زمینه گفته است: فضای کلی این فیلم شبیه فیلم قبلی اش یعنی Dheepan است که در جشنواره فیلم کن حضور داشت و برنده جایزه نخل طلایی کن شد. او پیش از این هم در سال 2009 برای فیلم یک پیامبر با بازی طاهر رحیم برنده جایزه بزرگ جشنواره کن شده بود.

این فیلم اولین پروژه اودیار به زبان انگلیسی و با همکاری بازیگران هالیوودی است. رایلی اخیراً در فیلم Les Cowboys به کارگردانی توماس بیدگاین بازی نموده است که قرار است در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 426

به "ژاک اودیار برای اولین بار وسترن انگلیسی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاک اودیار برای اولین بار وسترن انگلیسی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید