کامرون: اروپا باید رویکرد خود در قبال روسیه را تغییر دهد

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: نخست وزیر انگلیس تاکید نمود: کشورهای غربی باید در رویکرد خود نسبت به روسیه تجدید نظر نمایند اگر مسکو موضع خود را در قبال اوکراین تغییر ندهد.

کامرون: اروپا باید رویکرد خود در قبال روسیه را تغییر دهد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با نیویورک دیلی نیوز توضیح داد: حادثه غم انگیز هواپیمای مسافربری مالزی باید یک عامل موثر و سریع برای تغییر رویکرد روسیه با هدف انتها دادن به تنش و درگیری در اوکراین باشد.

بر اساس این گزارش وی اضافه کرد: زمینه برای این فاجعه کاملا روشن است. روسیه سعی نموده است تا یک دولت مستقل را بی ثبات نموده و حاکمیت و تمامیت ارضی آن را نقض کند.

کامرون در ادامه گفت: اگر روسیه رویکرد خود در قبال اوکراین را تغییر ندهد اروپا و غرب باید به طور ساختاری رویکرد خود در مواجهه با روسیه را تغییر دهند رویکردی که پیش از این با رهبری آمریکا و انگلیس از شرکای اروپایی خواسته است تا تحریمهای مالی سختگیرانه تری را علیه روسیه اتخاذ کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه تاکید نمود: بی شک این تحریمها بدون درد و آسیب نیست چرا که روسیه کسب و کار و فعالیت های مالی زیادی در اروپا دارد. البته این فعالیتهای مالی برای ما نیز منفعت دارد. سرمایه گذاران روس نقش مهمی در اقتصادهای ما دارند و گاز روسیه منبع مهمی برای انرژی همه ما به شمار می رود به خصوص کشورهایی که دسترسی زیادی به نیروگاه های هسته ای ندارند. بنابر این آسیب رساندن مالی به روسیه منجر به آسیب دیدن اقتصادهای ما نیز خواهد شد. ولی تدابیر جدی مالی تنها زبانی است که روسیه می فهمد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 574

به "کامرون: اروپا باید رویکرد خود در قبال روسیه را تغییر دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرون: اروپا باید رویکرد خود در قبال روسیه را تغییر دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید