کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افتتاح شد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، در این مراسم دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، ضمن تشکر از کوشش های کارشناسان کتابخانه های دانشگاه و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، ابراز امیدواری کرد که با کوشش، همکاری و تعامل بیشتر کتابخانه های مختلف دانشگاه و توسعه منابع کتابخانه دیجیتال، برگزاری کارگاه های تخصصی و دوره های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز توسعه یابد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افتتاح شد

محمدرضا قائدی با اشاره به اهمیت کتابخانه مرکزی از نظر تامین بستر علمی مورد احتیاج دانشگاهیان اضافه کرد: هر چقدر بتوانیم فعالیت های مختلف از جمله برگزاری نشست های مختلف، برگزاری کلاس های روش تحقیق و دوره های آشنایی با کتابخانه ها و منابع دیجیتال و ... را تقویت کنیم، بیشتر می توانیم در توسعه علمی دانشگاه یاری کنیم.

جباری معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز نیز در این مراسم با اشاره به فرایند اجرایی تجمیع و تکمیل کتابخانه مرکزی، اظهار کرد: این مخزن با مساحت 480 مترمربع و با حدود 90 هزار جلد کتاب راه اندازی شده است.

در طبقه فوقانی این مخزن نیز علاوه بر 370 مترمربع فضای اختصاص یافته به مجموعه اطلاع رسانی دیجیتال و امکان دست رسی مستقیم و مجازی به سرانجام نامه ها و رساله های دکتری، سالن مطالعه مجزایی جهت استفاده دانشجویان راه اندازی شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1964

به "کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افتتاح شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افتتاح شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید