کنترل مبادی ورودی شهر ها تا 31 فروردین، شرط تمدید طرح کنترلی

به گزارش سیلور 7، رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: مبادی ورودی به تمام شهر ها تا 31 فروردین توسط پلیس کنترل می شود و تمدید آن منوط به تصویب ستاد ملی مقابله کرونا است.

کنترل مبادی ورودی شهر ها تا 31 فروردین، شرط تمدید طرح کنترلی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر، روز شنبه در حاشیه بازدید از معابر ورودی استان البرز در آزادراه تهران - قزوین، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدا تا انتهای طرح نوروزی سال گذشته 565 میلیون تردد در کشور داشتیم که امسال این عدد به 214 میلیون تردد کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در سفر های نوروزی امسال حدوداً کاهش 60 درصدی تردد ها و 63 درصدی جانباختگان تصادفات را داشتیم، و در حال حاضر نیز بالغ بر 56 درصد کاهش را در جاده های کشور شاهد هستیم که جا دارد از هموطنان عزیز به خاطر این همیاری تشکر کنیم.

وی ادامه داد: 715 ورودی به شهر ها توسط پلیس راهور از 8 فروردین امسال برابر ابلاغ ستاد مقابله با کرونا کنترل می شود و تا پایان فروردین ادامه دارد و تمدید آن بستگی به مصوبات جدید ستاد دارد.

سردار هادیانفر با بیان اینکه در ورودی شهر ها از ورود خودرو هایی که غیر بومی باشند ممانعت می کنیم، افزود: تا این لحظه بالغ بر 5 هزار وسیله نقلیه که اصرار داشتند وارد شهر های غیر محل سکونت شوند، توقیف شدند و بالغ بر 40 هزار وسیله نیز جریمه 500 هزار تومانی شدند و خوشبختانه 315 هزار وسیله نقلیه صرفاً به تذکر و ارشاد پلیس تمکین کرده و از سفر خود منصرف شدند و ما هیچ گونه وسیله ای برای آن ها اعمال نکردیم.

وی درباره فرایند کنترل و نظارت بر تردد های بین شهری گفت: اگر خودرویی غیرپلاک بومی باشد اجازه ورود به شهر را ندارد و باید از کمربندی عبور کند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: به طور مثال افرادی که می خواهند از تهران به اصفهان بفرایند اجازه ورود به هیچ شهری که در راستا راه هستند را ندارند و باید فقط از کمربندی عبور کند و اجازه ورود به شهر های قم، نطنز و کاشان را ندارند و فقط اجازه ورود به آن شهری را دارند که پلاک خودرو مربوط به آن شهر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 975

به "کنترل مبادی ورودی شهر ها تا 31 فروردین، شرط تمدید طرح کنترلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل مبادی ورودی شهر ها تا 31 فروردین، شرط تمدید طرح کنترلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید