2 ایستگاه مترو با دستور رئیس جمهور افتتاح شد

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران- ایستگاه شهرک آزمایش در خط 6 و ایستگاه مدافعان سلامت در خط 7 مترو با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

2 ایستگاه مترو با دستور رئیس جمهور افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، به دنبال پیشنهاد جامعه پزشکی و شهرداری تهران و تائید شورای اسلامی شهر تهران، ایستگاه متروی باقرخان در خط 7 به پاس زحمات کادر بهداشت و درمان در دوران شیوع بیماری کرونا به ایستگاه مدافعان سلامت تغییر نام داد.

به همین مناسبت گالری ورودی این ایستگاه به تابلوئی مفهومی از نقش جامعه پزشکی در کنترل و مهار این بیماری مزین شد. این تابلو توسط جمعی از هنرمندان جوان و خوش ذوق کشور طراحی شده است.

در گالری ورودی ایستگاه مدافعان سلامت، تصاویری از برخی شهدای جامعه پزشکی که در راه مبارزه با بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند نیز نصب شده است.

ایستگاه باقرخان در خط 7 با قرار داشتن در محدوده خیابان های ستارخان و باقرخان، بزرگراه های شهید چمران و شهید نواب صفوی و تونل توحید، طیف وسیعی از مسافران را جذب خود خواهد کرد.

نکته حائز اهمیت، قرار دریافت ایستگاه باقرخان در نقطه شروع طرح ترافیک و طرح زوج و فرد است که این امکان را به شهروندان می دهد تا با استفاده از مترو به مقاصد خود درداخل محدوده های طرح ترافیک مراجعه کنند.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و 130 ایستگاه فعال است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1726

به "2 ایستگاه مترو با دستور رئیس جمهور افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ایستگاه مترو با دستور رئیس جمهور افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید