ادامه جنجال وحشتناک قتل های سریالی در کانادا

به گزارش سیلور 7، پلیس کانادا بیان کرد که بروس مک آرتور، مظنون به قتل های سریالی در این کشور دیروز (23 فوریه 2018) در ششمین پرونده قتل، تفهیم اتهام شد.

ادامه جنجال وحشتناک قتل های سریالی در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از یورونیوز، پلیس کانادا خاطرنشان کرد که بروس مک آرتور، مظنون به قتل های سریالی در این کشور دیروز (23 فوریه 2018) در ششمین پرونده قتل، تفهیم اتهام شد.

بنا به اعلام پلیس تورنتو برای بروس مک آرتور، به اتهام قتل یک مرد 40 ساله که در سال 2010 میلادی در یکی از محلاتی که به سکونت همجنسگرایان مشهور است، مفقود شد، کیفرخواست صادر شده است. این مظنون به قتل های سریالی، در ماه ژانویه 2018 بازداشت شده بود.

انتقادهای زیادی از عملکرد پلیس تورنتو در رسیدگی به پرونده ناپدیدشدگان در محله همجنسگرایان این شهر شده است. منتقدان از پلیس به دلیل اینکه بازداشت فرد مظنون سال ها طول کشید، انتقاد نموده اند.

بقایای جسد یکی از مقتولان این پرونده در گلدان های بزرگی که بروس مک آرتور در خانه اش در شمال تورنتو نگهداری می کرد، کشف شد. بقایای پنج جسد دیگر نیز پیش از این در منزل مظنون کشف شده بود.

بروس مک آرتور که 66 سال سن دارد، در حالی برای ششمین بار برای قتل مورد تفهیم اتهام نهاده شد که پیش از این برای او به اتهام قتل پنج مرد کیفرخواست صادر شده است.

قربانیان این پرونده، قتلهای سریالی اندرو کینزمن، 49 ساله، سلیم اسن، 44 ساله، سروش محمودی، 50 ساله، مجید کیهان، 58 ساله، دد لیسوویک حدودا 45 ساله و اسکاندا ناواراتنام، 40 ساله معرفی شده اند. خانواده سروش محمودی که بعضی منابع خاطرنشان کردند ایرانی است، در سال 2015 مفقود شدن او را به پلیس گزارش نموده بودند. مجید کیهان نیز یک پناهنده اهل افغانستان بود که پسرش در سال 2012 ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داده بود.

پلیس کانادا تاکید نموده است که به جستجوی شواهدی از قتل های احتمالی دیگر در این پرونده ادامه خواهد داد. بنا به اعلام پلیس تورنتو پس از گرم شدن هوا از سگ های جستجوگر پلیس برای یافتن شواهد جدید در حیاط منزل بروس مک آرتور استفاده خواهد شد.

پلیس بر این باور است که بروس مک آرتور یا در محله همجنسگرایان تورنتو به سراغ قربانیان می رفته و یا با استفاده از اپلیکیشن های ویژه دیدار همجنسگرایان، با آن ها قرار می گذشته است.

وکیل بروس مک آرتور تا به امروز از اظهار نظر در خصوص اتهامات وارده به موکلش خودداری نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 862

به "ادامه جنجال وحشتناک قتل های سریالی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنجال وحشتناک قتل های سریالی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید