اعزام 2 تیم به محورهای برف گیر شهمیرزاد، 279 نفر امدادرسانی شدند

به گزارش سیلور 7، علی یحیایی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه هم زمان با بارش برق در محورهای کوهستانی استان سمنان دو تیم متشکل از هر تیم چهار نفر به نواحی برف گیر شهمیرزاد اعزام شدند، ابراز داشت: هلال احمر به خودروهای گرفتار در برف محورهای برف گیر شهمیرزاد-چاشم و فولاد محله-کیاسر و شهمیرزاد-فولاد آدینه امدادرسانی کرد.

اعزام 2 تیم به محورهای برف گیر شهمیرزاد، 279 نفر امدادرسانی شدند

وی ضمن بیان اینکه در مجموع هلال احمر به 279 نفر در این محورها امدادرسانی نموده است، اضافه نمود: محور فولادمحله-کیاسر 26 خودرو و 124 نفر، محور فولادمحله-شهمیرزاد 20 خودرو و 80 نفر و محور شهمیرزاد -چاشم 20 خودرو و 75 نفر در شامگاه آدینه امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه هلال احمر به خودروهای گرفتار در برف برای رهاسازی امدادرسانی کرد، ابراز داشت: با توجه به شرایط جوی از رانندگان درخواست می گردد قبل از سفر اطلاعات آب و هوایی منطقه را موردبررسی قرار دهند و در صورت الزام به سفر خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز نمایند.

یحیایی بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی ایام عید در پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر افزایش خواهد یافت، اضافه نمود: رانندگان می توانند در صورت احتیاج به دارو و درمان یا اسکان فوری به یکی از این پایگاه ها در طول محورهای مواصلاتی مراجعه و از آن ها هدایت های لازم را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 168

به "اعزام 2 تیم به محورهای برف گیر شهمیرزاد، 279 نفر امدادرسانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 2 تیم به محورهای برف گیر شهمیرزاد، 279 نفر امدادرسانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید