اعلام آمادگی مدیران سابق شهری برای یاری به شهردار اصفهان

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/اصفهان رئیس سابق شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز همه ما مسئولیم امور شهر را رصد کنیم و به اسم دیده بان منصف و مومن، به دور از حاشیه سازی به مدیریت شهری یاری کنیم.

اعلام آمادگی مدیران سابق شهری برای یاری به شهردار اصفهان

علیرضا نصر اصفهانی در مراسم تکریم و معارفه شهردار اصفهان که صبح امروز (پنجشنبه-8 مهرماه) در مسجد امام(ره) برگزار گردید، اظهار کرد: در هر دوره ای مدیران کوشش می نمایند ماموریت خود را به برترین نحو انجام داده و شهر را با ارزش اضافه کرده تحویل آیندگان دهند. در هیچ دوره ای از مدیریت شهری کسی کوتاهی نکرده و امروز شهر اصفهان میراث گرانبهایی است که باید همه آن را حفظ کنیم.

وی با قدردانی از اعضای شورای پنجم شهر اصفهان و تبریک به اعضای شورای ششم و شهردار تازه اصفهان، گفت: امروز همه ما در هر جایی از این شهر وظیفه داریم یار و یاور شهر و مدیریت شهری باشیم و همه با وحدت نظر و عمل و هم افزایی امور شهر را پیش ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز شهرهایی در کشور پیروز هستند که همه با هم فکری در کنار هم بوده و کوشش کردند امور شهر را پیش ببرند، اضافه کرد: قطعا مدیریت شهری در هر دوره ای با مشکلاتی روبرو می شوند که لازمه مقابله با آن، وحدت نظر و همدلی است.

وی ادامه داد: امروز همه ما مسئولیم امور شهر را رصد کنیم و به اسم دیده بان منصف و مومن، به دور از حاشیه سازی به مدیریت شهری یاری کنیم.

نصر با اشاره به اینکه در دوره پنجم شورای شهر امکان مقایسه با دوره قبل وجود نداشت، گفت: اما در سرانجام دوره ششم شورای شهر حتما می توانیم عملکردها را با دوره پنجم مقایسه کنیم. ما باید به اسم منتخبان مردم در هر دوره، برای مردم الگو باشیم که این الگو چیزی جز وحدت و همدلی و صمیمت نیست.

تحقق شعار بی اعتنایی به حاشیه سازان

قدرت الله نوروزی-شهردار سابق اصفهان هم در این مراسم با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار صحبت هایی کردیم که در طول این چهارسال خلاف آن عمل نکردیم، گفت: چهار سال گذشته یکی از دوران درخشان شهر اصفهان بود، اگرچه حاشیه های زیادی وجود داشت، اما به شعار بی اعتنایی به حاشیه سازان همانند نجیب زادگان عمل کردیم.

وی با بیان اینکه برای اشاره به عملکرد شهرداری اصفهان در چهار سال گذشته باید از چیزهایی بگوییم که ملموس و قابل مشاهده است، توضیح داد: بودجه شهرداری اصفهان در آغاز فعالیت ما 2 هزار و 750 میلیارد بود که تا نیمه سال 33 درصد محقق شده بود، درحالی که در سرانجام سال 2 هزار میلیارد یعنی 70 درصد بودجه محقق شد و 80 میلیارد تومان بدهی هم پرداخت شد، یعنی بیش از 100 درصد بودجه تحقق یافته داشتیم.

وی اضافه کرد: با پیگیری های جدی امروز بودجه شهرداری اصفهان از 2 هزار میلیارد و 750 میلیون تومان نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان شده و سیر تحقق بودجه هر سال صعودی و با شیب تند بوده است.

شهردار سابق اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته بودجه شهرداری 110 درصد محقق شد و ناگزیر به اصلاح بودجه شدیم، اضافه کرد: اگر می خواستیم مثل سال 96 باشیم باید الان 10 هزار میلیارد تومان بدهکار باشیم، درحالی که تا به امروز 45 درصد بودجه محقق شده است و با ادامه همین فرایند، سال جاری هم صد در صد بودجه 10 هزار میلیارد تومانی تحقق پیدا می نماید.

وی بودجه شهرداری اصفهان را فرصتی برای مدیران تازه شهری و گام مهمی در شهرداری اصفهان دانست و گفت: در طول چهار سال گذشته هیچ دوشنبه ای در اصفهان نبودم و به تهران می رفتم و حداقل پنج دیدار با مسئولان مختلف در یک روز داشتم که از جمله نتایج آن تحقق 3 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در شهر بود.

نوروزی با بیان اینکه خط یک مترو اصفهان که 17 سال طول کشیده بود ظرف چهار ماه تمام شد، اضافه کرد: زمینه تهاتر هزار و 200 میلیارد تومان مطالبات ما از دولت و بدهی دستگاه های مختلف فراهم شد.

به گزارش خبرنگاران، شهردار سابق اصفهان نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و تبدیل موتورسیکلت های برقی را از جمله کارهای پنهان شهرداری از دید مردم برشمرد و اضافه کرد: دیگر تعدادی از سازمان های ما در معرض ورشکستگی نیستند و شاهد تاخیر حقوق کارکنان نیستیم، علاوه بر فعالیت های عمرانی مثل افتتاح سالن اجلاس سران و تکمیل رینگ چهارم ترافیکی، در همه نقاط محروم شهر استادیوم و مراکز فرهنگی افتتاح شد.

وی با تبریک به شهردار و مدیران تازه شهر اصفهان، گفت: امروز اعلام می کنم زمینه فعالیت برای آنها فراهم است و علاوه بر آن آمادگی کامل از طرف مدیران سابق شهرداری برای انتقال تجربه به آنها وجود دارد.

شهردار سابق اصفهان با تاکید بر اینکه شهر متعلق به همه ما است و باید به صندلی واقعی خود برسد، ابراز امیدواری کرد که شورا و شهردار تازه پیروز باشند که پیروزیت آنها باعث بهزیستی شهفرایندان در شهر اصفهان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1860

به "اعلام آمادگی مدیران سابق شهری برای یاری به شهردار اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی مدیران سابق شهری برای یاری به شهردار اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید