بایدن: 20 میلیون آمریکایی تاوان عملکرد ترامپ در کرونا را می دهند

به گزارش سیلور 7، جو بایدن با بیان اینکه تنها 150 روز تا انتخابات آمریکا زمان باقی مانده است، از رای دهندگان آمریکایی خواست تا به او در شکست دونالد ترامپ یاری نمایند.

بایدن: 20 میلیون آمریکایی تاوان عملکرد ترامپ در کرونا را می دهند

جو بایدن، نامزد دموکرات های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر در یک سری پیغام های توییتری به سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تاخت.

او در پیغامی نوشت: به دونالد ترامپ هشدار داده شد اما او عملی انجام نداد. بیش از 20 میلیون آمریکایی دیگر شغل ندارند و بهای آن را می پردازند. نباید اوضاع آنقدر بد می شد.

بایدن ادامه داد: ما فقط 150 روز تا انتخابات فاصله داریم و سهام ها هیچگاه تا این حد بالا نبوده است. ما باید دونالد ترامپ را شکست دهیم و به محض انجام این کار، ما نه تنها کشورمان را بازسازی، بلکه آن را تبدیل می کنیم. با یاری یکدیگر.

نامزد دموکرات ها نوشت: امروز، درد و رنج به حدی است که نمی توان ایمان داشت که عدالت محقق می گردد یا اینکه ما روزی به اتحاد بهتری که همگی می خواهیم، دست پیدا خواهیم کرد. اما آمال ما اتحادی است که ارزش جنگیدن دارد و همگی ما برای این هدف فراخوانده شدیم.

او با اشاره به اعتراضات آمریکا و مرگ سیاه پوست آمریکایی بر اثر خشونت پلیس نوشت: به خانواده جورج فلوید قول می دهم که نام او صرفا به یک هشتگ دیگر در توییتر تبدیل نگردد و به این قول خودم عمل می کنم. ما به عدالت احتیاج داریم. ما به اصلاحات واقعی در ساختار پلیس احتیاج داریم تا اطمینان حاصل کنیم که این اتفاق دوباره تکرار نمی گردد.

بایدن تاکید نمود: ما باید به عنوان یک ملت قیام کنیم -با جامعه سیاه پوستان و با تمام جوامع اقلیت- و به عنوان آمریکای واحد کنار یکدیگر قرار بگیریم. زیرا این درد برای یک جامعه که آن را به تنهایی به دوش بکشد، بسیار بزرگ است. این وظیفه تک تک آمریکایی هاست. ما ملت رنج دیده ای هستیم اما نباید اجازه دهیم که این رنج ما را ویران کند. ما یک ملت عصبانی هستیم اما نباید اجازه دهیم که خشم ما از ما تغذیه کند. لطفا مراقب خودتان باشید. لطفا مراقب یکدیگر باشید.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1089

به "بایدن: 20 میلیون آمریکایی تاوان عملکرد ترامپ در کرونا را می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: 20 میلیون آمریکایی تاوان عملکرد ترامپ در کرونا را می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید