بیش از 20 هزار ابتلای جدید به کرونا در اوکراین

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران- در مجموع، بیش از 1.7 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا و 34 هزار مورد مرگ بر اثر بیماری کووید 19 در اوکراین تایید شده است.

بیش از 20 هزار ابتلای جدید به کرونا در اوکراین

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسوشیتدپرس از کی یف، ماکسیم استپانوف وزیر بهداشت اوکراین اظهار داشت 20 هزار و 341 مورد جدید ابتلا به این بیماری در یک روز گذشته ثبت شده که حدود 500 مورد بیش از رقمی است که روز آدینه به ثبت رسید.

اوکراین اواخر ماه فوریه واکسیناسیون را شروع کرد، ولی به علت بی میلی گسترده مردم فقط حدود 230 هزار نفر تا به امروز واکسینه شده اند.

در مجموع براساس آمار رسمی، بیش از 1 میلیون و 700 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و 34 هزار مورد مرگ بر اثر این بیماری در جریان این همه گیری در این کشور تایید شده است. منابع خبری اظهار داشتند تخت های بیمارستان ها در اوکراین دیگر ظرفیت پذیرش بیماران را ندارند.

از روز دوشنبه در کی یف پایتخت این کشور، محدودیت های سختگیرانه قرنطینه به اجرا در خواهد آمد، مدارس تعطیل و استفاده از وسایل نقلیه عمومی محدود تر خواهد شد.

کارشناسان اوکراینی با توجه به شرایط اسفناک بیمارستان ها آمار ابتلا را دو تا سه برابر بیشتر از آمار های اعلام شده برآورد می نمایند.

بلومبرگ در گزارشی پیش بینی کرد با توجه به فرایند کند واکسیناسیون در اوکراین برای واکسیناسیون 75 درصد جمعیت این کشور به 10 سال زمان احتیاج است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1610

به "بیش از 20 هزار ابتلای جدید به کرونا در اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 20 هزار ابتلای جدید به کرونا در اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید