تعداد قربانیان حادثه ریزش معدن در اندونزی به 28 نفر رسید

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: در حالی که مقام های امداد و نجات اندونزی از یافتن بازماندگان حادثه ریزش معدن در این کشور ناامید شده اند، تعداد تلفات این حادثه به بیش از 28 نفر رسیده است.

تعداد قربانیان حادثه ریزش معدن در اندونزی به 28 نفر رسید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ حادثه ریزش سقف تونل معدن طلا و مس متعلق به شرکت فری پورت مک موران در اندونزی تا کنون بیش از 28 کشته برجای گذاشته است.

این حادثه چهارشنبه گذشته در ایالت پاپوای غربی اندونزی رخ داد و فعالیت این معدن از آن موقع تا کنون متوقف شده است. در زمان ریزش تونل در این معدن 38 معدنچی در آن مشغول به کار بوده اند.

در همان ابتدای وقوع این حادثه 10 کارگر معدنچی نجات یافتند ولی کوشش برای یافتن 7 معدنچی دیگر همچنان ادامه دارد و با گذشت زمان امیدها برای نجات یافتن این معدنچیان گرفتار شده زیر آوار، کمتر و کمتر می گردد.

رئیس شرکت فری پورت اندونزی با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: شرکت فری پورت همدردی خود را با خانواده های آسیب دیده از این حادثه اعلام می نماید. هنوز کارهای زیادی باید برای مراقبت و حمایت از خانواده های قربانیان و زخمی شدگان این حادثه باید صورت گیرد.

مقام های رسمی صنعت معدن بر این باورند که گر چه استانداردهای ایمنی در بخش معدن اندونزی بسیار پایین است ولی ریزش تونل این معدن در هفته گذشته یکی از بدترین فجایع صنعت معدن اندونزی به شمار می رود.

رئیس شرکت فری پورت تاکید نمود: زمانی که عملیات امداد و نجات در این معدن خاتمه یابد، این شرکت با همکاری کارشناسان بین المللی و مقام های دولت اندونزی، در مورد علت اصلی این حادثه تحقیق خواهد نمود.

یکی از رهبران اتحادیه کارگری صنعت معدن اندونزی نیز از مقام های شرکت فری پورت خواست تا روشن شدن علت اصلی این حادثه، این معدن را بسته نگه دارد و فعالیت آن را متوقف کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 315

به "تعداد قربانیان حادثه ریزش معدن در اندونزی به 28 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان حادثه ریزش معدن در اندونزی به 28 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید