توضیحات سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در خصوص تمام شدن بن های کتاب

به گزارش سیلور 7، سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در واکنش به گلایه تعدادی از مراجعان نمایشگاه کتاب نسبت به تمام شدن بن های تخفیف کتاب در باجه های مستقر این بانک، توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در خصوص تمام شدن بن های کتاب

علی وظیفه در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: 16 باجه بانک شهر با حدود 30 نفر پرسنل، از اولین ساعات روز بیست و نهم مهر ماه و همزمان با شروع به کار هفدمین نمایشگاه کتاب تبریز در این نمایشگاه مستقر هستند.

وی افزود: پرسنل و مدیریت این بانک از ساعات اولیه افتتاح نمایشگاه تا به امروز در راستای ارائه خدمان بهینه و جلب رضایت مراجعان از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

وی گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مردم فرهنگ دوست استان از هفدهمین نمایشگاه کتاب، بالغ بر 18 میلیارد ریال بن تخصیصی با توزیع 20 هزار کارت، صبح امروز، تمام شد.

وظیفه گفت: ممکن است ازدحام بی سابقه مراجعان برای دریافت بن تخفیف نسبت به سایر روزهای هفته و کثرت مراجعان در روز آدینه، خدمات ارائه شده توسط همکاران بانک شهر را تحت تاثیر قرار دهد.

وی بیان نمود: به اتمام رسیدن بن های تخفیف نشانه فروش تمامی بن ها و ارائه خدمات به نحو احسن و با سرعت عمل خوب است؛ چرا که اگر همکاران ما در باجه ها سرعت عمل نداشته و جوابگو نبودند، بن ها هم به این سرعت به فروش نمی رفت و مازاد هم باقی می ماند.

وی تاکید نمود: تمام شدن بن های تخفیف کتاب، نشانگر این است که بانک شهر در ارائه خدمات به مخاطبان نمایشگاه کتاب، فراتر از انتظار نیز عمل نموده است و انتظار می رود رسانه ها این نکته را نیز مد نظر قرار دهند.

وظیفه متذکر شد: از روز گذشته با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کوشش نموده ایم تا فردا (شنبه) نیز تعدادی بن به فروش برسد که این نیز تا حدودی به موافقت مسئولان ارشاد و تخصیص بودجه توسط آنان بستگی دارد.

وی گفت: مسئله ای از سوی بانک شهر وجود نداشته و ما با تمام توان، تجهیزات و پرسنلمان آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی در انتها از اهالی فرهنگ دوست و اهالی رسانه که در نمایشگاه مطبوعات مستقر بوده و در راستای اطلاع رسانی کوشش می نمایند، قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 572

به "توضیحات سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در خصوص تمام شدن بن های کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در خصوص تمام شدن بن های کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید