جابجایی در معاونین وزیر نفت ونزوئلا برای حل مشکل کمبود سوخت

به گزارش سیلور 7، دولت ونزوئلا که با کمبود سوخت روبرو شده است تغییراتی در سطح معاونین وزیر نفت ایجاد کرده تا سریع و بهتر بتواند با این مشکل مقابله کند.

جابجایی در معاونین وزیر نفت ونزوئلا برای حل مشکل کمبود سوخت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، خورخه سیکات گونزالز را به عنوان معاون جدید وزیر نفت در امور پالایشگاهی و پتروشیمی معرفی کرده است. گونزالز یک مهندس شیمی است که اخیرا بر عملیات های پالایش شرکت نفت ونزوئلا در قسمت شرقی این کشور نظارت داشته است.

او جایگزین ارلینگ روزخاس شده که یک ژنرال نظامی است و روز پنجشنبه گفت ونزوئلا از ایران تجهیزات پالایشگاهی وارد کرده است. ونزوئلا این تجهیزات را برای تولید بنزین نیاز دارد .

این واردات مرحله جدیدی در همکاری بین این دو کشور عضو اوپک است که هردو تحت تحریم های شدید آمریکا قرار دارند و تولید و صادرات نفت در آنها طی سال های اخیر تحت فشار واشنگتن کاهش یافته است .

وزارت خزانه داری آمریکا به منظور فشار هر چه بیشتر به دولت ونزوئلا قوانین جدید و سختی درباره شرکت های نفت و گاز آمریکایی که در ونزوئلا فعالیت می کنند، اعمال کرده است که این محدودیت ها شامل شرکت های شورون، شلمبرژر و هالیبرتون نیز شده است.

پیشتر، شرکت آمریکایی خدمات نفتی هالیبرتون، گفت بیشتر فعالیت هایش در ونزوئلا را متوقف خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1009

به "جابجایی در معاونین وزیر نفت ونزوئلا برای حل مشکل کمبود سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی در معاونین وزیر نفت ونزوئلا برای حل مشکل کمبود سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید