دادگاه فدرال آمریکا 4 هوادار ترامپ را مُجرم شناخت

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیأت منصفه دادگاه فدرال آمریکا امروز آدینه با صدور حکمی 4 نفر از هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا را مُجرم شناخت.

دادگاه فدرال آمریکا 4 هوادار ترامپ را مُجرم شناخت

هیأت منصفه دادگاه فدرال آمریکا طی حکمی 4 نفر از اعضای گروه پسران مغرور که از هواداران دونالد ترامپ هستند را به جرم توطئه برای مسدودسازی کنگره آمریکا محکوم کرد.

بر اساس کیفرخواست صادره از سوی دادگاه فدرال، هر 4 نفر از سران این گروه به شمار می آیند.

آنها متهم به تحریک اعضای گروه برای حمله به کنگره آمریکا هستند.

این در حالیست که روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست پیشتر اعلام نموده بود که مقامات فدرال آمریکا 2 زن را به اتهام ارتباط با حوادث کنگره این کشور در 6 ژانویه 2021 بازداشت نموده است.

به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، یکی از این افراد قصد داشت در جریان یورش 6 ژانویه به نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شلیک کند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در این خصوص حاکیست: در روز 12 ژانویه، اف بی آی ویدئویی از دون بانکرافت و دیانا سانتوس اسمیت در حال تَرک ساختمان کنگره پیدا کرد. پس از این ویدئو، مأموران پلیس توانستند این زنان را شناسایی و بازداشت نمایند.

بنابر گزارش اف بی آی، دون بانکرافت در ویدئویی که برای فرزندانش ارسال نموده بود، گفته بود: ما به کپیتال هیل حمله کردیم … داخل شدیم، کار خود را انجام دادیم… ما به دنبال نانسی (پلوسی) بودیم تا به سَر او شلیک کنیم اما او را پیدا نکردیم.

این در حالیست که دومین محاکمه ترامپ به اتهام تشویق به حمله به کنگره این کشور در ششم ژانویه امسال میلادی (17 دی ماه) نیز با کارشکنی جمهوریخواهان بدون موفقیت سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1579

به "دادگاه فدرال آمریکا 4 هوادار ترامپ را مُجرم شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه فدرال آمریکا 4 هوادار ترامپ را مُجرم شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید