دغدغه بیماران خاص اردبیل در تامین دارو رفع می گردد

به گزارش سیلور 7، فرماندار اردبیل گفت: دغدغه بیماران خاص و خانواده هایشان به ویژه بیماران سرطانی در تأمین دارو رفع می گردد.

دغدغه بیماران خاص اردبیل در تامین دارو رفع می گردد

سید محمد اعتماد اعجازی با تاکید بر رفع کردن دغدغه بیماران خاص و خانواده هایشان به ویژه بیماران سرطانی گفت: خدمات دهی به این بیماران و مدیریت هزینه در این امر باید مبنای کار باشد.

فرماندار اردبیل در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردبیل گفت: توزیع مرغ منجمد به اندازه احتیاج مردم در مراکز توزیع و فروش معتبر انجام می گردد.

اعتماد اعجازی توضیح داد: روند توزیع مرغ منجمد برای تأمین احتیاج مردم شهرستان اردبیل در مراکز توزیع و فروش معتبر شهرستان اردبیل ادامه دارد تا دغدغه مردم در تأمین مرغ رفع گردد.

او از ذخیره و توزیع کالا های ضروری و پروتئینی در شهرستان اطلاع داد و گفت: مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند چرا که به اندازه احتیاج این کالا ها در سطح عرضه موجود است.

فرماندار اردبیل اضافه نمود: با تاکید بر تشدید نظارت بر توزیع و فروش کالا های ضروری در شهرستان اردبیل، با هرگونه گران فروشی و تخلف در عرضه کالا های مورد احتیاج مردم برخورد شدید انجام می گردد.

اعتماد اعجازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیشگیری از بیماری التور بسیار حائز اهمیت است و بعلاوه آزمایشات لازم در زمینه سبزیجات و آب شرب مصرفی به طور مداوم انجام گردد تا از هرگونه بیماری و آلودگی در این حوزه ها پیشگیری گردد.

او می گوید: نظارت بهداشتی در مدارس و تغذیه دانش آموزان برای پیشگیری از بیماری های مسری در شهرستان تشدید می گردد و باید سرویس های مدارس شهرستان هم به صورت ویژه ساماندهی گردد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2196

به "دغدغه بیماران خاص اردبیل در تامین دارو رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه بیماران خاص اردبیل در تامین دارو رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید