سفر نخست وزیر روسیه به چین برای گسترش سطح همکاری

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: نخست وزیر روسیه سفر رسمی سه روزه ای را به چین خواهد داشت تا با همتای خود در این کشور در راستای تقویت روابط استراتژیک به مصاحبه بپردازد.

سفر نخست وزیر روسیه به چین برای گسترش سطح همکاری

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه؛ دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه امروز (دوشنبه) در یک سفر سه روز رسمی به چین میخواهد تا با همتای چینی خود پیرامون گسترش روابط استراتژیک میان دو کشور به گفتگو بپردازد.

دوطرف در این ملاقات درباره مسائل مختلفی گفتگو خواهند کرد اما عمدتا بر حوزه های تجارت، سرمایه گذاری و پروژه های بلندمدت در حوزه انرژی متمرکز خواهند شد.طبق بیانیه منتشر شده از سوی دولت روسیه این دیدار رسمی میان دوطرف بر پروژه های عظیم در حوزه های انرژی متمرکز خواهد بود.

مسائل تجاری دیگری که در این دیدار به آنها پرداخته خواهد شد افزایش حجم تجارت و بهبود این فرآیند، توسعه همکاری در بخش سرمایه گذاری دولتی و تقویت همکاری در بخش تولیدات صنعتی هستند.

در بخش فرهنگی نیز دو طرف به جمع بندی وضعیت توریسم دو کشور در سال های 2012 و 2013 خواهند پرداخت و درباره دوسال بعد به گفتگو خواهند پرداخت.

به گفته دولت روسیه در این دیدار چندین قرارداد مهم میان دو کشور به امضا خواهد رسید که منجر به تقویت روابط در حوزه های مختلف خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 404

به "سفر نخست وزیر روسیه به چین برای گسترش سطح همکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نخست وزیر روسیه به چین برای گسترش سطح همکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید