شیوه نامه های بهداشتی زمینه بازگشت اعتماد به صنعت هتلداری

به گزارش سیلور 7، ایرنا/ براساس سخنان مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، شیوه نامه های بهداشتی زمینه بازگشت اعتماد به صنعت هتلداری هستند.

شیوه نامه های بهداشتی زمینه بازگشت اعتماد به صنعت هتلداری

داستان چیست؟

علی رحیم پور با اشاره به اینکه هگتا با حدود 90 هتل دو تا پنج ستاره، قطارهای رجا و هفت شرکت زیر مجموعه، بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور بشمار می رود، اضافه نمود: شیوع بیماری کرونا در کشور، اشتغال بسیاری از افراد شاغل و آموزش دیده در حوزه گردشگری را با خطر جدی روبرو کرده و ما با اقدامات خود در تلاش هستیم ذینفعان صنعت گردشگری همچنان فعال بمانند.

وی، میزان درآمد محقق نشده هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی به دلیل شیوع بیماری کرونا را 260 میلیارد تومان گفت و گفت: هگتا به رغم متحمل شدن هزینه های بسیار بالا، هیچ یک از 6 هزار و 400 نیروی انسانی خود را اخراج نکرده است.

مدیرعامل هگتا، صنعت گردشگری را یک صنعت انسان محور دانست و تاکید کرد: اگر شرایط بحران بیماری تداوم یابد، مسائل جدی برای نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در این حوزه بوجود خواهد آمد و ما باید با اتخاذ روش های علمی و کارشناسی شده، اعتماد عمومی را به حوزه گردشگری بازگردانیم.

رحیم پور با اشاره به تهیه شیوه نامه ایمنی- بهداشتی توسط گروه هتلهای هما، اضافه نمود: این شیوه نامه که برای نخستین بار در کشور با همکاری اساتید و متخصصان دانشگاه صنعتی شریف و با استفاده از فناوری نانو تهیه شده، یک نمونه کاملا علمی برای استفاده سایر هتل های کشور است.

وی بر اطلاع رسانی در خصوص تلاش های انجام شده در هگتا برای ایجاد یک روال تازه و ایمن در صنعت گردشگری و هتلداری تاکید کرد و گفت: در تعطیلات اخیر ما شاهد افزایش سفر و شلوغی محور های مواصلاتی بودیم اما ضریب اشغال هتل ها افزایش پیدا نکرد که نشان دهنده ضرورت انجام اقدامات ایمنی و بهداشتی در هتل ها و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات انجام شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1121

به "شیوه نامه های بهداشتی زمینه بازگشت اعتماد به صنعت هتلداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه های بهداشتی زمینه بازگشت اعتماد به صنعت هتلداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید