طراح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور: قرنطینه هراسی نکنیم

به گزارش سیلور 7، طراح طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور با بیان اینکه نباید قرنطینه هراسی کنیم، گفت: دولت باید در دوگانه حفظ جان ملت و عدم آسیب پذیری مالی کشور سلامت مردم را دنبال کند.

طراح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور: قرنطینه هراسی نکنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عبدالکریم حسین زاده طراح طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور امروز (سه شنبه 19 فروردین) جلسه علنی گفت: برای قرنطینه کشور غفلت چند هفته ای نموده ایم.

وی اضافه نمود: سازمان بهداشت جهانی اعلام نموده است کشور هایی که قرنطینه را جدی نگیرند با موج دوم شیوع کرونا روبرو خواهند شد.

طراح طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور توضیح داد: نباید در کشور قرنطینه هراسی کنیم هر چند می دانیم تحریم ها بر کشورمان تأثیر گذاشته است.

حسین زاده از دولت خواست که در دوگانه حفظ جان ملت و عدم آسیب پذیری اقتصاد کشور، سلامت مردم را دنبال کند.

حسین زاده خطاب به نمایندگان گفت: شما یک ماه است که درون خود گریه نموده و احساس می کنید که باید کاری انجام دهید، ولی ما امکان و اختیار مداخله در تصمیمات کشور را نداریم.

وی با بیان اینکه بار ها درخواست قرنطینه کردیم اضافه نمود: در گزارش مرکز پژوهش های مجلس آمده بود که در قم و گیلان غفلت چند هفته ای کردیم.

حسین زاده گفت: 80 نماینده این طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور را امضا نموده اند؛ ما می توانیم از ظرفیت های اصل 79 قانون اساسی استفاده کنیم.

وی گفت: ما بین دوگانه تست گسترده در کره جنوبی و قرنطینه در چین هیچ کدام را انتخاب نکردیم و در روبروه با این موضوع سردرگم بودیم.

وی اعلام کرد: از مجلس فعلی 40 روز باقی مانده و ما برای حفظ جان ملت و حفظ جان پرستاران باید کاری انجام دهیم ضمن اینکه با از دست دادن پرستاران نمی توانیم فقط احساس تاسف کنیم بلکه باید کاری هم انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 958

به "طراح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور: قرنطینه هراسی نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور: قرنطینه هراسی نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید