عدم دسترسی کادر فنی تیم فوتبال امید به فیلم بازی عربستانی ها

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران اظهار داشت: صبح امروز دومین تمرین تیم در جاکارتا برگزار گردید تا ملی پوشان آمادگی لازم را برای رقابت برابر عربستان داشته باشند.

عدم دسترسی کادر فنی تیم فوتبال امید به فیلم بازی عربستانی ها

سرپرست تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: ابتدا تمرینات بازیکنان را به گونه ای برنامه ریزی نموده بودیم که در نوبت عصر به فعالیتهای مربوطه بپردازند اما به دلیل ترافیک بالا تصمیم گرفتیم تا زمان تمرینات را تغییر دهیم. روز گذشته سه ساعت زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم برای تمرین به زمین مورد نظر برویم و به هتل باز گردیم.

وی توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان تمرینات شاداب و با انگیزه ای را دنبال می نمایند. دو بازیکنی که دچار آسیب دیدگی گردیده بودند نیز به تیم ملحق گردیده و عصر امروز کلاس آنالیز بازی برابر عر بستان را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم. متاسفانه فیلم مناسبی از بازی های عربستان در اختیار نداشته و با آن چیزی که در دست داریم سعی خواهیم کرد بازیکنان را از لحاظ ذهنی نسبت به حریف خود آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگاران، هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از 27 مرداد تا 11 شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد گردید و کاروان ورزش ایران نیز با 378 ورزشکار در این بازیها حضور خواهد داشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 7

به "عدم دسترسی کادر فنی تیم فوتبال امید به فیلم بازی عربستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم دسترسی کادر فنی تیم فوتبال امید به فیلم بازی عربستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید