علیرضا دبیر در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافت

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر در این دیدار گفت: یکی از این موضوعات این است که اتحادیه جهانی در شرایط شیوع ویروس کرونا مسابقات خود را برگزار کرد و این نشان می دهد که مسابقات گزینشی و المپیک حتماً برگزار خواهد شد و ما باید در زمان کم باقی مانده، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

علیرضا دبیر در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافت

رئیس فدراسیون کشتی شرح داد: خوشبختانه توانستیم پیش از آنکه دیر شود مجوز برگزاری تمرینات تیم های ملی و همچنین رقابت های لیگ برتر را بگیریم تا کشتی گیران ما ضمن حضور در شرایط مسابقه از یک آمادگی نسبی نیز برخوردار شوند.

دبیر با اشاره به اینکه تنها به کسب مدال در المپیک فکر کنید گفت: کسب مدال، آن هم طلا در المپیک نهایت اهداف یک ورزشکار است و شما نیز بعد از رضای خدا و اهل بیت باید هدفتان کسب مدال طلا در این بازی ها باشد و تمرینات خود را بر اساس این هدف دنبال کنید، ضمن اینکه از لحاظ روحی نیز خود را باید برای این رویداد مهم آماده کنید و به کمک خداوند اعتقاد داشته باشید و بدانید که با توکل بر پروردگار به تمامی اهداف خود خواهید رسید.

وی با قدردانی از زحمات کادر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد گفت: مربیان شما از بهترین مربیان دنیا هستند و از خانه و خانواده خود گذشته اند و شبانه روز در اردوهای تیم های ملی کار می کنند به نظر من مربیگری کار عشق است و مربیان ما عاشق کشتی هستند، فرصت و زمان کوتاهی تا رقابت های گزینشی المپیک و بعد از آن بازی های المپیک است، باید طوری برنامه ریزی کنید که هم از نظر فنی و هم از نظر آمادگی بندی کشتی گیران به اوج خود برسند.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: 7 ماه سخت را پیش رو دارید، در این 7 ماه قطعاً به صورت پیوسته اردو داریم و باید طاقت خود را زیاد کنید که زیر فشار تمرینات و دوری از خانواده خسته نشوید، ضمن اینکه در شرایط سخت کرونا نکات بهداشتی را رعایت کنید و خارج از اردو نباشید وهرکس می خواهد به مدال طلا برسد باید این راه سخت را طی کند.

دبیر با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای انجام تمرینات گفت: برگزاری تمرینات در این شرایط مالی سخت و بی پولی برای فدراسیون کار سختی است اما ما این شرایط را تحمل می کنید و وظیفه اصلی ما همین است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شما در بهترین شرایط و امکانات تمرینات خود را برگزار کنید تا از این لحاظ نیز هیچ نگرانی وجود نداشته باشد و بدانید که قطعاً دوران سخت مسائل مالی یک روزی در فدراسیون تمام می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر به حاشیه بپردازید از هدف اصلی خود منحرف می شوید گفت: کمتر در فضای مجازی باشید یا به نظر من اصلاً نباشید و در هر موردی اظهار نظر نکنید و از حاشیه ها پرهیز کنید، بیشتر روی تمرینات خود تمرکز کنید و به مدال المپیک فکر کنید. ضمن اینکه رابطه خود را با خدا روز به روز نزدیک تر کنید چراکه قطعاً جواب می گیرید.

دبیر گفت: بعنوان رئیس فدراسیون و کسی که قبلاً در کشتی بوده همه چیز را رصد می کنم و یادتان نرود که شما قهرمانان و پهلوانان کشتی هستید و نگاه مردم به قهرمانان خود در کشتی متفاوت است و انتظار دارند که یک قهرمان، منش پهلوانی و جوانمردی داشته باشد و از نظر اخلاقی نیز قهرمان باشد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از همین جا اعلام می کنم که هیچکس از پیش برای المپیک انتخاب شده نیست و این رقابت است که کشتی گیر را بالا می برد، پس همگی تلاش خود را انجام دهید و هرکس شایسته تر باشد، لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را خواهد داشت.

وی در سرانجام بیان کرد: برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی تمام تلاشتان را بکنید، بعنوان مثال وقتی حسن یزدانی در سال 2019 مدال طلا گرفت با اینکه حریفش در تشک حاضر نشد اما حسن پرچم را بالای سر خود گرفت و دور تشک چرخید، حتماً خدا اجر این کارش را می دهد چون خیلی ها در دنیا می خواهند که این پرچم پایین باشد و وظیفه شما بعنوان سربازان وطن این است که در ورزش این پرچم را بالا نگه دارید و موجب سربلندی و افتخار مردم و کشورتان بشوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1448

به "علیرضا دبیر در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید