لطفاً به گیلان سفر نکنید

به گزارش سیلور 7، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان گیلان گفت: با توجه به شرایط کنونی و وجود ویروس کرونا در استان گیلان از مردم تهران و سایر شهرها می خواهیم که از سفر به این استان بپرهیزند.

لطفاً به گیلان سفر نکنید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا نوروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مهدی شادنوش ادامه داد: اکنون سفر به استان گیلان برای مردم سایر شهرها اصلاً مناسب نیست و بهتر است از سفرهای غیرضروری به این استان که درگیر ویروس کرونا است، خودداری گردد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان درباره انتقال کیت ها و دستگاه تشخیصی ویروس کرونا به این استان گفت: اقدامات مربوط به انتقال کیت ها و دستگاه تشخیصی ویروس کرونا در حال اجرا است و دو ویروس شناس از گیلان برای دریافت آموزش های لازم در حال آموزش هستند.

شادنوش اظهار کرد: مردم باید در شرایط کنونی به نظام سلامت یاری نمایند تا ویروس کرونا مهار گردد. بعضی درباره قرنطینه صحبت می نمایند، اما با توجه به شرایط بومی ایران نمی توان قرنطینه را انجام داد و باید قرنطینه به صورت خود اختیاری اتفاق بیافتد و مردم از رفت وآمد بی مورد و غیرضروری خودداری نمایند.

به گفته او این موضوع نه تنها برای گروه های پرخطر مثل سالمندان و افرادی که بیماری زمینه ای دارند، بلکه برای همه افراد باید انجام گردد تا از انتقال ویروس جلوگیری گردد. اگر افراد به ویروس کرونا آلوده شوند، این ویروس را به شهرهای دیگر هم منتقل می نمایند. درنتیجه باید همکاری بیشتری اتفاق بیفتد تا زنجیره انتقال ویروس متوقف گردد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان درباره شرایط ماسک طبی و مایع ضدعفونی نماینده در استان گیلان اعلام کرد: کارخانه های فراوریی بر اساس احتیاجهای گذشته فراوری می کردند و با توجه به شوک وارد شده، احتیاج کشور چند برابر شده است. با توجه به احتیاجهای جدید، وزارت صنعت نیز قول داده تا از نهایت ظرفیت کارخانه های فراوریی استفاده گردد. امیدواریم با قول هایی که در این زمینه داده شده، مسائل کمبود ماسک و موارد دیگر رفع گردد و امکانات لازم در اختیار مردم قرار بگیرد.

تا به امروز 95 نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و 15 نفر فوت نموده اند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 768

به "لطفاً به گیلان سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفاً به گیلان سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید