مارادونا 5 سال خوب بود مسی 15 سال، لئو همتا ندارد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، با وجود تعطیلی فوتبال باشگاهی و ملی در سرتاسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان شاهد مصاحبه های اهالی فوتبال درباره ستاره های جهان نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و نیمار جونیور هستیم.

مارادونا 5 سال خوب بود مسی 15 سال، لئو همتا ندارد

آنتونیو کاسانو مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا در تازه ترین گفتگوی خود با نشریه کوریه ره دلواسپورت به مقایسه بازیکنان فعلی مستطیل سبز با ستاره های فوتبال کلاسیک جهان پرداخت.

کاسانو گفت: می دانیم طرفدارانِ مارادونا در تمام جهان خاص هستند و این بازیکن ویژه را طور دیگری دوست دارند. شکی هم نیست که مارادونا چگونه بوده است، اما به نظرم باید آنها و تمام فوتبالی ها متوجه باشند که شبیه به لیونل مسی نیست. لئو ویژگی های منحصر به فردی دارد.

کاسانو که در فصل 2007-2006 پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت و مقابل بارسلونا سابقه بازی دارد، ادامه داد: جلوی بارسا را در همان سال برای کسب جام گرفتیم اما باز هم مسی، بهترین بود. او منحصر به فرد است و توانایی های ویژه ای دارد.

وی در ادامه این مصاحبه بار دیگر به مقایسه مسی و مارادونا پرداخت و گفت: هر دو بازیکن آرژانتین هستند. مارادونا در طول چهار پنج سال توانست عملکردی خاص داشته باشد ولی مسی در طول 15 سال چنین کارایی داشته و دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 939

به "مارادونا 5 سال خوب بود مسی 15 سال، لئو همتا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارادونا 5 سال خوب بود مسی 15 سال، لئو همتا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید