مسی: کمتر از قبل دغدغه گلزنی دارم، امسال همه جام های مان را به فعالان حوزه سلامت تقدیم می کنیم

به گزارش سیلور 7، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا می گوید با توجه به نقش متفاوتش در این تیم دیگر مانند گذشته دغدغه گلزنی ندارد.

مسی: کمتر از قبل دغدغه گلزنی دارم، امسال همه جام های مان را به فعالان حوزه سلامت تقدیم می کنیم

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی با اینکه شم بالایی برای گلزنی دارد می گوید با اینکه بیشتر در خدمت تیم باشد تا تلاش برای گلزنی مسئله ای ندارد.

مسی 33 ساله که با 635 گل در 734 بازی اش برای بارسلونا بهترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می شود، در دوره 16 ساله حضورش در تیم اصلی این باشگاه نیز 256 پاس گل داده است. در سال های اخیر اما این ستاره آرژانتینی بیشتر روی موقعیت سازی برای هم تیمی هایش تمرکز داشته است، طوری که او فصل گذشته توانست رکورد بیشترین پاس گل ثبت شده در یک فصل لالیگا را بشکند و 21 پاس گل داد.

کاپیتان آبی و اناری ها در این باره به نشریه گارگانتا پودروسا گفت: امروزه من کمتر دغدغه گلزنی دارم و تلاش می کنم تا جای ممکن در خدمت تیم و کارگروهی باشم.

مسی در ادامه مصاحبه خود به تلاش هایی که هموطنانش در آرژانتین برای مبارزه با آثار ویران کننده ویروس کرونا انجام می دهند اشاره داشت و گفت: در این بحران کرونا، همه ما باید از حداقل ضروریات مانند آب و غذا و برق برخودار باشیم.

مسی که در ابتدای سال میلادی جاری یک میلیون یورو به بیمارستان های بارسلونا و کشورش برای ارتقای تجهیزات شان جهت مبارزه با کرونا کمک مالی کرد، افزود: افتخار می کنم وقتی می بینم که چگونه مردم آرژانتین در این اوضاع سخت کار و به یکدیگر کمک می کنند و در آشپزخانه ها و سالن های تهیه غذا مشغول هستند تا در کنار هم بر مسائل موجود غلبه کنیم. نابرابری بزرگ ترین مشکل جامعه ماست و همه ما باید در کنار هم کار کنیم تا این معضل برطرف شود.

مسی در ادامه با تمجید از تمامی فعالان حوزه سلامت و بهداشت، گفت اگر امسال هر جامی با بارسلونا ببرد آن را به آنها تقدیم خواهد کرد.

او تأکید کرد: جام هایی که امسال می بریم باید برای به افرادی تعلق بگیرد که خودشان را وقف سلامت مردم کرده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1300

به "مسی: کمتر از قبل دغدغه گلزنی دارم، امسال همه جام های مان را به فعالان حوزه سلامت تقدیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: کمتر از قبل دغدغه گلزنی دارم، امسال همه جام های مان را به فعالان حوزه سلامت تقدیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید