نظرات ایران و اندونزی درباره مسائل بین المللی و مصالح مسلمین بسیار نزدیک است

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس مجلس اندونزی در ایران گفت: طی مذاکراتی که با علی مرزوقی داشتم احساسمان این است که تلقی ما از مسائل مهم بین المللی و مصالح مسلمین بسیار نزدیک است.

نظرات ایران و اندونزی درباره مسائل بین المللی و مصالح مسلمین بسیار نزدیک است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار مجلسی خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس با اشاره به حضور مرزوقی علی رئیس مجلس کشور اندونزی گفت: کشور اندونزی از کشورهای بزرگ و تاثیرگذار در دنیا است و همیشه همکاری های محبت آمیز ای در زمینه های مالی، فرهنگی، بین الملل و ... با ایران داشته است.

وی ادامه داد: طی مذاکرات طولانی که چه در روز گذشته و چه در مجال های دیگر با آقای مرزوقی داشته ام، احساسمان این است که تلقی ما از مسائل مهم بین المللی و مصالح مسلمین بسیار نزدیک است.

رئیس مجلس با اشاره به حضور رئیس مجلس اندونزی در کشورمان گفت: ما حضور ایشان را در کشور جمهوری اسلامی ایران و همین طور در جلسه علنی امروز مجلس ارج می نهیم و امیدواریم که سفر ایشان سفر پرخیر و برکتی برای نزدیکی دو کشور مهم آسیایی یعنی ایران و اندونزی باشد.

لاریجانی اضافه کرد: آقای مرزوقی امروز هم لطف کردند و به همراه هیئت همراهشان در مجلس حضور یافتند که ما در این جلسه از سخنان و نظرات ایشان در مجلس بهره می بریم.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 296

به "نظرات ایران و اندونزی درباره مسائل بین المللی و مصالح مسلمین بسیار نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرات ایران و اندونزی درباره مسائل بین المللی و مصالح مسلمین بسیار نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید