نمکی: ایران از محورهای اصلی فراوری واکسن در دنیا می گردد

به گزارش سیلور 7، تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت به همت جوانان این سرزمین, ایران به یکی از تولیدکنندگان واکسن کرونا در دنیا تبدیل می گردد.

نمکی: ایران از محورهای اصلی فراوری واکسن در دنیا می گردد

سعید نمکی روز پنجشنبه در آیین روز ملی جشن پرچم و اهتزاز بلندترین پرچم ایران به ارتفاع 250 متر در باغ کتاب تهران اضافه کرد: تاریخ این سرزمین به سه مقطع قبل، بعد از اسلام و بعد از انقلاب تقسیم می گردد و جفا است 2 مقطع را در نظر نگیریم و از مقطع سوم منفک بدانیم.

وی یادآورشد: ایران عظیم با تکیه بر فرهنگ ایرانی هنوز زبان و نوروز باستانی خود را حفظ نموده؛ همانگونه که عید قربان و فطر را نگاه داشته است.

نمکی گفت: یکی از مقاطع تاریخی این کشور، 12 فرورین است که استقلال و آزادی این کشور را رقم زد و خود باوری و تکیه بر خویشتن از دستاوردهای آن بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قبل انقلاب میزان مرگ و میر بچه ها و زنان در زمان زایمان حداقل 10 برابر امروز بود و امروز در دورترین نقاط کشور خانه بهداشت و سلامت داریم.

وی خاطر نشان کرد: امروز خدمات درمانی ما به گونه ای است که در شرایط کرونا به بیماران در داخل بیمارستان خدمات درمانی ارائه کردیم و در زمینه ماسک از نقش یک وارد کننده به یک فراوری کننده و صادرکننده تبدیل شدیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1607

به "نمکی: ایران از محورهای اصلی فراوری واکسن در دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی: ایران از محورهای اصلی فراوری واکسن در دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید