نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ آژاکس 2 - تاتنهام 3 ، دومین کامبک دومین انگلیسی را به فینال اروپا فرستاد ، پسران خوب هلند حذف شدند

به گزارش سیلور 7، تیم فوتبال تاتنهام پیروز شد با شکست آژاکس فینالیست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گردد.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ آژاکس 2 - تاتنهام 3 ، دومین کامبک دومین انگلیسی را به فینال اروپا فرستاد ، پسران خوب هلند حذف شدند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید.

به گزارش ، تیم های فوتبال آژاکس و تاتنهام امشب در دیدار بازگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفند تا تکلیف دیگر فینالیست این رقابت ها در سال 2019 معین گردد. پیش از این بازی 2 تیم در دیدار رفت در استادیوم اختصاصی تاتنهام برگزار شده بود که آژاکسی های شگفتی ساز در آن مسابقه با نتیجه یک بر صفر به فزونی رسیده بودند و انتظار می رفت در دیدار برگشت هم کار راحتی مقابل حریف انگلیسی شان داشته باشند.

آژکسی ها بازی را بسیار توفانی شروع کردند و پیروز شدند در همان ابتدا با گل دقیقه 5 دلیخت از حریفشان پیش افتادند. این، اما انتها کار نبود و در ادامه بازهم این آژاکسی ها بودند که توانستند در دقیقه 36 توسط زیاش به گل دوم برسند تا خیال طرفداران آژاکس برای این مسابقه راحت گردد، اما این انتها کار نبود و نیمه دوم متفاوتی در پیش بود.

تاتنهامی ها بازی را در نیمه دوم مسابقه بسیار خوب شروع کردند وبا حملات کوبنده خود دروازه آژاکس را بار ها تهدید کردند. لوکاس مورا بازیکن برزیلی تاتنهام در دقیقه 55 پیروز شد نخستین گل تیمش را به ثمربرساند، اما این انتها کار نبود و او در دقیقه 59 بازی را به تساوی کشاند تا تاتنهامی ها برای فینالیست شدن تنها به یک گل دیگر احتیاج داشته بنشد.

ضد حملات آژاکسی ها و شوت مهاجمان آن ها در نیمه دوم وهمچنان حرکات فردی زیاش بار ها دروازه تاتنهام را تهدید کرد، اما این انتها کار نبود و درست در زمانی که داور 5 دقیقه زمان اضافی اعلام نموده بود. لوکاس مورا پیروز شد در دقیقه 90 + 5 گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند و با هتریک رویایی تیمش را برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا ببرد.

تاتنهام در مجموع دو دیدار با آژاکس به تساوی 3 -3 رسید، اما به دلیل گل زده در خانه حریف به فینال رسید تا آژاکس رویایی که تیم هایی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید و یوونتوس را در این فصل به زانو در آورده بود خیلی راحت از جریان مسابقات کنار برود و نتواند رویای کسب سه گانه را تکمیل کند.

حالا پس از سال ها 2 تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

بازی نهایی میان تیم های فوتبال تاتنهام و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2019 اروپا شنبه یازدهم خرداد در استادیوم وندامتروپولیتانو مادرید برگزار می گردد.

معجزه آنفیلد قرمز ها را فینالیست کرد / مسی فینال اروپا را از دست داد + فیلم

ترکیب تیم های آژاکس و تاتنهام معین شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 196

به "نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ آژاکس 2 - تاتنهام 3 ، دومین کامبک دومین انگلیسی را به فینال اروپا فرستاد ، پسران خوب هلند حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ آژاکس 2 - تاتنهام 3 ، دومین کامبک دومین انگلیسی را به فینال اروپا فرستاد ، پسران خوب هلند حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید