هرگونه اقدام خارجی خصمانه علیه حشد شعبی نقض حاکمیت ملی عراق است

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، جبار المعموری رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی امروز آدینه سخنانی را در حمایت از گروه مقاومتی حشد شعبی در عراق بیان کرد.

هرگونه اقدام خارجی خصمانه علیه حشد شعبی نقض حاکمیت ملی عراق است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: هرگونه اقدام خارجی خصمانه علیه حشد شعبی نقض حاکمیت ملی عراق است. حشد شعبی خط قرمز محسوب می گردد؛ این گروه تا به امروز بسیاری از نقاط عراق را از کنترل داعش خارج نموده است.

رئیس اتحادیه علمای مسلمان عراق در ادامه اظهارات خود ضمن محکومیت بعضی اقدامات تروریستی اخیر علیه حشد شعبی در نقاط مختلف، اضافه کرد: سلسله اقدامات تروریستی اخیر نشان می دهد که توطئه ای علیه حشد شعبی در جریان است.

این شخصیت عراقی پیش از این نیز به حمایت آمریکا از تروریست های داعش جهت بهره برداری از آنها علیه حشد شعبی اشاره نموده و گفته بود: طی روزهای اخیر آمریکایی ها شماری از عناصر تکفیری داعش در اردوگاه سوری الهول را جابجا نموده است. احتمال می رود که واشنگتن این عناصر را به عراق منتقل نموده باشد.

المعموری تأکید کرد: واقعیت آن است که واشنگتن به دنبال ضربه زدن به امنیت منطقه غرب آسیا است و به همین منظور از تروریست های حاضر در اردوگاه الهول در سوریه بهره برداری می نماید. بیش از 30 عنصر داعشی ساکن این اردوگاه به مکان نامعلومی منتقل شده اند و این نگرانی وجود دارد که از آنها برای ضربه زدن به امنیت عراق استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1692

به "هرگونه اقدام خارجی خصمانه علیه حشد شعبی نقض حاکمیت ملی عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه اقدام خارجی خصمانه علیه حشد شعبی نقض حاکمیت ملی عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید