همسر ترامپ در کاخ سفید از ایمیل شخصی استفاده کرده است

به گزارش سیلور 7، یک دوست سابق ملانیا ترامپ فاش کرده است که همسر رئیس جمهور آمریکا زمانی که در کاخ سفید بوده، از ایمیل شخصی مرتبط با سازمان ترامپ استفاده کرده است.

همسر ترامپ در کاخ سفید از ایمیل شخصی استفاده کرده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، استفانی وینستون ولکوف دوست نزدیک مشاور سابق ملانیا ترامپ در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفته است که من و ملانیا هیچ کدام از ایمیل های کاخ سفید استفاده نمی کردیم. ملانیا ترامپ از یک ایمیل شخصی مرتبط با سازمان ترامپ استفاد می کرد.

ملانیا ترامپ تازه ترین مقام کاخ سفید است که به خاطر استفاده از ایمیل شخصی زیر نظر قرار گرفته است. پیش از این نیز ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر دختر و داماد رئیس جمهور آمریکا نیز به خاطر استفاده از ایمیل های شخصی برای انجام کارهای دولتی مورد تحقیق قرار گرفته بودند. ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا نیز قبلا از ایمیل شخصی برای کارهای دولتی استفاده کرده است.

این اخبار سال ها پس از آن منتشر می شود که ترامپ و جمهوریخواهان در جریان انتخابات 2016 به تحقیقات اف بی آی درباره تصمیم هیلاری کلینتون برای استفاده از ایمیل شخصی در زمانی که وزیر خارجه آمریکا بوده، اشاره می کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1268

به "همسر ترامپ در کاخ سفید از ایمیل شخصی استفاده کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر ترامپ در کاخ سفید از ایمیل شخصی استفاده کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید