هم اکنون تهران نارنجی است، اما از نظر معیار های بستری در شرایط قرمز می باشد

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران- معاون درمان ستاد کرونای استان تهران گفت: با اینکه در استان تهران 15 تا 20 درصد بستری های مبتلایان به کرونا کمتر شده، اما کماکان بر اساس شرایط درمان، این استان قرمز است.

هم اکنون تهران نارنجی است، اما از نظر معیار های بستری در شرایط قرمز می باشد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ذدکتر نادر توکلی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان تهران اضافه کرد: مردم نباید تصور نمایند که از این موج عظیم عبور نموده ایم و شرایط عادی است. هم اکنون تهران در شرایط نارنجی واقع شده است، اما کماکان از نظر معیار های بستری در شرایط قرمز به سر می بریم.

وی درباره شرایط قرمز بستری در استان تهران ادامه داد: براساس معیار های ستاد ملی مقابله با کرونا که به ازای بستری روزانه ده نفر در جمعیت یکصدهزار نفر است؛ شرایط قرمز است. ما هر روز حدود هزار بیمار را در استان تهران بستری می کنیم و روزانه 80 تا 90 نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت می نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران تاکید نمود: به رغم کاهش 20 درصدی بستری ها در این استان هنوز 7 هزار بیمار بستری کرونایی داریم و حدود 30 تا 35 درصد تخت های بستری کل استان تهران در اشغال مبتلایان کروناست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1724

به "هم اکنون تهران نارنجی است، اما از نظر معیار های بستری در شرایط قرمز می باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم اکنون تهران نارنجی است، اما از نظر معیار های بستری در شرایط قرمز می باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید