پویش های پرچم افتخار و سرود افتخار در شبکه سه

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران-شبکه سه با همکاری نهاد های انقلابی در ایام الله دهه فجر، دو پویش به نام پرچم افتخار و سرود افتخار را در تعامل با مخاطبان روی آنتن می برد.

پویش های پرچم افتخار و سرود افتخار در شبکه سه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، آقای سید محمدحسین میری مدیر گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما با اعلام این خبرگفت: دو پویش پرچم افتخار و سرود افتخار با همکاری شبکه سه، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان زیباسازی شهرداری در حال برگزاری است.

در پویش سرود افتخار، سرود های انقلابی از طریق گروه های سرود از 30 نقطه تهران و سراسر کشور بازخوانی می شود و گروه های سرود در 12 باکس در طول روز به صورت زنده در دو برنامه ترکیبی این بازخوانی را انجام می دهند. این باکس سرود قرار است در شبکه های دیگر سیما هم پخش شود.

همچنین مردم عزیز می توانند عکس ها و فیلم ها، نماهنگ و دابسمش های خود با سرود های انقلابی و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بفرستند و هر شب در قرعه کشی شرکت کنند.

آقای میری ادامه داد: پویش دیگر گروه معارف شبکه سه، پرچم افتخار نام دارد که مردم هر شب برای دریافت پرچم پرافتخار کشورمان نام نویسی می کنند که به قید قرعه به این افراد پرچم رایگان اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: تا 12بهمن به 10 هزار تن از شرکت کنندگانی که در این پویش نام نویسی کرده اند به قید قرعه، پرچم اهداء و به در منازلشان ارسال شده است و این اقدام تا 22 بهمن ادامه دارد.

آقای میری شرح داد: مردم همچنین در ایام دهه فجر عکس هایی از آذین بندی مدارس و محله خود و عکس هایشان مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می فرستند تا در مسابقه بهترین عکس ارسالی شرکت کنند.

وی ادامه داد: پرچم افتخار را سایت رسمی رهبر معظم انقلاب (khamenei.ir) به مناسبت دهه فجر به عنوان هشتگ خود انتخاب کردند که البته در چند روز اول، اینستاگرام این هشتگ را بلاک کرده بود که نشان از دشمنی معاندان نظام مقدس اسلامی با انقلاب شکوهمند اسلامی و شادمانی مردم در ایام الله دهه فجر دارد.

مدیر گروه فرهنگ و معارف شبکه سه خاطر نشان کرد:هر شب دو برنامه با همین عنوان ها از شبکه سه پخش می شود که با اجرای جواد خیابانی به مرور و انعکاس پیام های مردم می پردازد و دلنوشته های مردم را درباره کشورمان، انقلاب اسلامی، وحدت و .. قرائت می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2026

به "پویش های پرچم افتخار و سرود افتخار در شبکه سه" امتیاز دهید

1 کاربر به "پویش های پرچم افتخار و سرود افتخار در شبکه سه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش های پرچم افتخار و سرود افتخار در شبکه سه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید