کارهای زیادی برای گردشگری هرمزگان می توان انجام داد

به گزارش سیلور 7، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: برای گردشگری هرمزگان می توان کارهای زیادی انجام داد.

کارهای زیادی برای گردشگری هرمزگان می توان انجام داد

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی این استان، دوشنبه 17 مهر درباره اولویت های کاری خود در این استان اضافه کرد: فعالیت هایی که در راستای سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید انجام شوند بر مبنای ماموریت سازمان متبوع و چشم اندازهای معین شده از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی خواهد بود، همچنین برمبنای ماموریت معین شده، چشم اندازها و ارزش های حاکم بر سازمان میراث فرهنگی در راس کار قرار می گیرد.

او ادامه داد: مجموعه کارکنان و مدیران این حوزه در راستای سه حوزه فعالیت خواهند کرد، همچنین هویت یابی مناسبی برای سه حوزه قرار گرفته در این سازمان مدنظر است.

برومند با بیان این که در شش ماه اول باید زمینه های مدنظر شناسایی گردد، اضافه کرد: سپس موقعیت مناسب را ترسیم می کنیم و پس از آن بازسازی، مرمت و معرفی جاذبه های تاریخی و دیگر عملکردها را در حوزه های مختلف دنبال کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با تاکید بر این که معتقد است هنوز برای گردشگری در استان هرمزگان می توان کارهای زیادی انجام داد، گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و تاکید استاندار هرمزگان در بخش های سرمایه گذاری و گردشگری نیز باید توجه لازم را داشته باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 319

به "کارهای زیادی برای گردشگری هرمزگان می توان انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای زیادی برای گردشگری هرمزگان می توان انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید