گلایه اعطا از تأخیر 8 ماهه شهرداری در ارائه یک لایحه

به گزارش سیلور 7، رییس کمیته معماری و فضاهای شهری شورای شهر تهران از تأخیر هشت ماهه شهرداری در ارائه لایحه فرآیند صدور پروانه گله کرد.

گلایه اعطا از تأخیر 8 ماهه شهرداری در ارائه یک لایحه

به گزارش خبرنگاران، علی اعطا صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که شورای شهر مصوبه ای را با موضوع اقدام شهرداری تهران به ارائه لایحه فرآیند صدور پروانه عملیات ساختمانی و گواهی های ساختمانی در 30 تیرماه امسال به تصویب رساند، اظهار کرد: براساس این مصوبه شهرداری دو ماه فرصت داشت که این لایحه را به شورای شهر ارائه کند.

رییس کمیته معماری و فضاهای شهری شورای شهر تهران با بیان این که متاسفانه نه تنها شهرداری در مهلت قانونی؛ بلکه با گذشت بیش از هشت ماه از تصویب این مصوبه، هنوز این لایحه را به شورای شهر ارائه نکرده است.

اعطا با بیان این که حوزه صدور پروانه و گواهی های ساختمانی یکی از حوزه های عمومی است که معمولا مراجعات به آن زیاد است و نارضایتی شهروندان در این بخش زیاد است، اظهار کرد: انتظار می رود شهرداری تهران اهتمام بیشتری نسبت به این مصوبه نشان دهد و در اسرع وقت لایحه مربوطه را برای آنالیز به شورای شهر بدهد تا بتوانیم فرآیند را بهینه کنیم، هرچند که چندین بار به مسئولان شهرداری در این خصوص تذکر داده ام اما توجه نکرده و حالا این تذکر را خطاب به شهردار تهران بیان کردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 863

به "گلایه اعطا از تأخیر 8 ماهه شهرداری در ارائه یک لایحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه اعطا از تأخیر 8 ماهه شهرداری در ارائه یک لایحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید