گوشی پرچمدار تازه هواوی در دنیای واقعی، تصاویر لو رفته

به گزارش سیلور 7، زومیت نوشت: تصاویر فاش شده از مدل واقعی هواوی میت 60، با رندرهای پیشین منتشرشده از این گوشی هوشمند مطابقت دارد.

گوشی پرچمدار تازه هواوی در دنیای واقعی، تصاویر لو رفته

انتظار می رود هواوی پاییز امسال سری میت 60 را رونمایی کند. اکنون مجموعه تصاویری از مدل واقعی این گوشی در ویبو فاش شده است که ظاهر نهایی دستگاه را به ما نشان می دهند. باتوجه به این عکس ها به نظر می رسد که گوشی هواوی از قاب پشتی دورنگ بهره خواهد برد که بخش بالایی آن بافتی شبیه شیشه مات دارد و بخش پایین نیز فلزی است. علاوه براین، جزیره دایره ای شکل دوربین با سه بریدگی در بالای قاب پشتی این دستگاه به چشم می خورد.

شایعات اخیر حاکی از آن بود هواوی میت 60 به نمایشگر OLED با وضوح 1220p و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد. نکته جالب اینکه طبق بعضی گزارش ها، بالای نمایشگر این گوشی بریدگی قرصی شکلی تعبیه شده که دوربین سلفی دوگانه و حسگرهای سه بعدی ToF را در خود جا داده است و بدین ترتیب، از سیستم احرازهویت پیشرفته مبتنی بر تشخیص چهره پشیبانی خواهد نمود.

امکان دارد هواوی قابلیتی شبیه داینامیک آیلند آیفون 14 پرو را روی میت 60 پیاده سازی کند. این قابلیت می تواند ارتقای جذابی برای سیستم عامل اختصاصی غول فناوری چینی، یعنی Harmony OS 4.0 باشد.

علاوه براین، شایعه شده است که هواوی با همکاری SMIC میخواهد پشتیبانی از 5G را به سری میت 60 اضافه کند. این یعنی گوشی مذکور می تواند به اولین دستگاه هواوی تبدیل گردد که با استفاده از راه حل بومی این شرکت امکان اتصال به شبکه های 5G را ارائه خواهد داد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2324

به "گوشی پرچمدار تازه هواوی در دنیای واقعی، تصاویر لو رفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچمدار تازه هواوی در دنیای واقعی، تصاویر لو رفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید