الزام جنرال موتورز به فراوری دستگاه تنفسی؛ ترامپ بسته حمایتی 2 تریلیون دلاری را امضا کرد

به گزارش سیلور 7، رئیس جمهور آمریکا ضمن امضای طرح بودجه 2 تریلیون دلاری برای مقابله با ویروس کرونا، شرکت جنرال موتورز را به ساخت دستگاه تنفس مصنوعی ملزم کرد.

الزام جنرال موتورز به فراوری دستگاه تنفسی؛ ترامپ بسته حمایتی 2 تریلیون دلاری را امضا کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از اقدام مجالس نمایندگان و سنای آمریکا برای طراحی بسته حمایتی مقابله با شیوع ویروس کووید19 در این کشور، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با امضای این طرح، آن را اجرایی کرد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، این طرح حمایتی با ارزش بی سابقه 2،2 تریلیون دلار، با هدف یاری به کارگران و مشاغلی است که به دلیل قوانین مبارزه با شیوع ویروس کرونا، کار خود را از دست داده و تعطیل شده اند. همچنین میخواهد کمبودهای درمانی در مراکز درمانی فدرال را نیز مرتفع کند.

این طرح البته با حمایت یک دست احزاب اصلی آمریکا همراه نشد. بر این اساس، بعضی از دموکرات ها به کافی نبودن یاری های این طرح به کارگران اعتراض داشتند و بعضی جمهوری خواستار مبلغ آن را بیش از حد و مسبب افزوده شدن به بدهی ملی آمریکا دانستند.

به نوشته رسانه های آمریکایی، این سومین طرح عظیم حمایتی کنگره ایالات متحده برای مقابله با شیوع این ویروس است.

ترامپ همچنین با امضای قانون دیگری، شرکت جنرال موتورز را ملزم به فراوری دستگاه های تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) نموده و مدعی شد که این شرکت تا کنون وقت خود را تلف نموده است.

این در حالی است که تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا بامداد شنبه از مرز 100 هزار نفر عبور نموده و این کشور کماکان در صدر جدول کشورهای آلوده به این ویروس قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 931

به "الزام جنرال موتورز به فراوری دستگاه تنفسی؛ ترامپ بسته حمایتی 2 تریلیون دلاری را امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام جنرال موتورز به فراوری دستگاه تنفسی؛ ترامپ بسته حمایتی 2 تریلیون دلاری را امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید