دادور:عملیات تولید در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی وقفه ادامه دارد

به گزارش سیلور 7، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: زلزله استان هرمزگان به هیچ کدام از تأسیسات پالایشگاه ستاره خلیج فارس آسیبی وارد نکرده است.

دادور:عملیات تولید در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی وقفه ادامه دارد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، محمدعلی دادور بیان کرد: همه تأسیسات و واحد های عملیاتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس که تولید 50 درصد از فرآورده های راهبردی سبد سوخت و تأمین امنیت انرژی کشور را عهده دار است، پس از 2 زلزله شدید بالای 6 ریشتر امروز به صورت عادی عملیاتی هستند.

وی افزود: با توجه به امکان بروز پس لرزه ها، نشست کمیته بحران در لحظه های اولیه در این پالایشگاه تشکیل شده و مصوبه های لازم به منظور حفظ ایمنی کارکنان و پالایشگاه بر اساس دستورعمل های از پیش تدوین شده اجرا شده است.

مدیرعامل پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ادامه داد: کارکنان ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس برای رفع هرگونه مشکل احتاقتصادی در حالت آماده باش کامل هستند، تا استمرار ایمن عملیات تولید تضمین شود و با لحظه ای وقفه روبرو نشود.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان نقشی راهبردی در تأمین فرآورده های سوختی کشور به عهده دارد و تضمین امنیت نیمی از سبد سوخت کشور را به ارمغان می آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1935

به "دادور:عملیات تولید در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی وقفه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادور:عملیات تولید در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی وقفه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید