نباید منکر سلامتِ کاری خادم شد، بهترین تصمیم را برای آینده می گیرم

به گزارش سیلور 7، حسن رحیمی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: فکر می کنم کشتی از هر فرد و جریانی بالاتر است و چشم امید مردم در المپیک توکیو به کشتی و یکی دو رشته انفرادی دیگر است. بنابراین همه ما باید با ایجاد یک فضای آرام به فکر بزرگی کشتی در این آوردگاه مهم باشیم.

نباید منکر سلامتِ کاری خادم شد، بهترین تصمیم را برای آینده می گیرم

وی ادامه داد: این را یادمان باشد که کشتی بالاتر از هر قهرمانی و مدال آوری است و این کشتی است که به همه ما صندلی داده؛ بنابراین همه باید یاری کنیم تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در یک فضای آرام برنامه های خود را برای المپیک دنبال نمایند.

دارنده مدال طلای دنیا اضافه نمود: هر کسی که با دنیای روز کشتی آشنا باشد هیچگاه نمی تواند منکر زحمات مدیریت پیشین فدراسیون کشتی گردد و به نظرم کارهای خوبی از نظر فنی و مالی در کشتی در زمان خادم انجام شده و کشتی می تواند همانند المپیک ریو در المپیک توکیو و المپیک بعدی هم پیروز باشد.

دارنده مدال نقره دنیا توضیح داد: مجموعه مدیریت کشتی کشور در سال های اخیر فقط برای اعتلا و بزرگی کشتی کشور زحمت کشیده اند. در ورزش برد و باخت وجود دارد، اما هیچکس نمی تواند منکر سلامت کاری رسول خادم گردد.

رحیمی در انتها گفت: تمرینات خودم را در اردو به بهترین شکل دنبال می کنم و در آینده نزدیک به یک تورنمنت بین المللی می روم تا شرایطم را برای حضور در رقابتهای دنیای قزاقستان آنالیز کنم . قطعا با همفکری محمدی سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی بهترین تصمیم را برای آینده می گیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 138

به "نباید منکر سلامتِ کاری خادم شد، بهترین تصمیم را برای آینده می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید منکر سلامتِ کاری خادم شد، بهترین تصمیم را برای آینده می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید