وزرای دارایی منطقه یورو خواهان اقدامات بیشتر یونان شدند

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: منابع مطلع تاکید کردند که وزرای دارایی منطقه یورو از همتای یونانی خود خواستند که آتن اگر می خواهد مذاکرات در مورد بسته نجات اقتصادی را از سربگیرد، باید اقدامات بیشتری را انجام دهد.

وزرای دارایی منطقه یورو خواهان اقدامات بیشتر یونان شدند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که یونان برای مذاکرات مجدد با وزرای دارایی منطقه یورو، پیشنهادات جدیدی را ارائه نموده ولی منابع مطلع تصریح کردند که یوروگروپ روز شنبه این پیشنهادات را کافی ندانسته و از وزیر دارایی جدید یونان خواسته است تا برای از سرگیری مذاکرات، اصلاحات و اقدامات بیشتری را اجرا کند.

2 منبع مطلع و نزدیک به مذاکرات بروکسل اعلام کردند که 18 وزیر دارایی منطقه یورو بر این مساله اتفاق نظر دارند که دولت چپگرای یونان باید اقدامات بیشتری را برای متقاعد کردن نهادهای مالی بین المللی اجرا کند.

نهادهای مالی بین المللی ماههاست که بر سر توافق پول در برابر اصلاحات، اختلاف نظرهای جدی دارند. یونان حاضر نیست در ازای اجرای سیاست های ریاضتی بیشتر، یاری های مالی جدیدی دریافت کند.

یونان با بدهی 350 میلیارد دلاری روبرو است که حدود 270 میلیارد دلار آن بدهی این کشور به وام دهندگان بین المللی است. یونان با تبعات منفی بحران مالی و مالی 2009 میلادی دست به گریبان است. میزان بدهی های یونان به بیش از 175 درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 971

به "وزرای دارایی منطقه یورو خواهان اقدامات بیشتر یونان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای دارایی منطقه یورو خواهان اقدامات بیشتر یونان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید